لوگوی ارشین پرواز

سفر با تور تفلیس تیر 97

تور تفلیس تیر 97 :: پایتخت کشور زیبای گرجستان شهری نیست جز تفلیس! تفلیس شهری با جاذبه های گردشگری فراوان و آب و هوای فوق العاده هر سال گردشگران بسیار زیادی را از سراسر جهان از جمله کشور عزیزمان ایران به خود جذب می کند.اگر به طبیعت علاقه دارید و به دنبال هوایی سالم و تمیز برای تنفس هستید تفلیس محل مناسبی برای شماست.با آرشین پرواز همراه باشید.

تور تفلیس تیر 97

تور تفلیس تیر 97

مسلما هر سفر و هر شهری هزینه های خاص خودش را دارد که البته در مجموع می توان گفت هزینه های سفر به خود فرد مسافر هم بستگی دارد به عنوان مثال هتلی که انتاخاب می کنید و یا غذایی که نوش جان می کنید و تفریحاتی که انجام می دهید همه می توانند هزینه های متفاوتی با توجه به انتخاب شما داشته باشند.

هزینه اقامت در تور تفلیس تیر 97

مهم ترین چیز در هر سفر محل اقامت است و قطعا باید قبل از سفر محل اقامت خود را تعیین کنید.در تفلیس هتل ها و اقامت گاه های متنوعی وجود دارد که آرشین پرواز در تور تفلیس هتل هی با قیمت مناسب را به شما ارائه می دهد.

تور تفلیس تیر 97

واحد پول گرجستان لاری نام دارد و اقامت در هتل های تفلیس از شبی 40 لاری شروع  و تا شبی 300 لاری ادامه دارد که این مبالغ قطعا  به نوع هتل و محل هتلی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد.از هتل 2 ستاره گرفته تا بهترین هتل های لوکس 5 ستاره.اگر معادل ریالی مبالغ فوق را  بخواهید حدودا مبلغ 400.000 تا 1.700.000 می باشد.

هزینه های رفت و آمد در تفلیس

تفلیس از لحاظ وسایل عمومی رفت و آمد شهر خوبی است و شما می توانید از طرق مختلف در این شهر رفت و آمد کنید از جمله استفاده از مترو-اتوبوس-مینی بوس و تاکسی که می توان گفت مناسب ترین وسیله برای رفت و آمد در تفلیس مترو می باشد.

تور تفلیس تیر 97

تور تفلیس تیر 97

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments