لوگوی ارشین پرواز

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا :: بیشتر گردشگرانی که با تور تایلند به شهر پاتایا سفر می کنند تصویری یکسان و البته اشتباه از این شهر دارند.آن ها می پندارند که تفریحات و جاهای دیدنی پاتایا در کلوپ های  شبانه و سواحل محدود است در صورتی که اینطور نیست و جاذبه های بسیار متنوع و زیادی در آن وجود دارد.

یکی از پرطرفدار ترین اماکن دیدنی در پاتایا باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا است.برای آشنایی با این مکان دیدنی با آرشین پرواز همراه باشید.اگر در تایلند به دنبال مکانی با طبیعت زیبا برای گردش هستید قطعا باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه است.در بازدید از این باغ با پوشش گیاهی بسیار زیاد و متنوعی روبرو خواهید شد و قطعا این محیط سرسبز و زیبا برای شما و همراهانتان جذاب خواهد بود.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

اکثر گردشگرانی که با تور پاتایا به این مکان سفر می کنند بیشتر وقت خود را صرف تفریح در سرگرمی های شبانه و سواحل این شهر صرف می کنند اما ما به شما اطمینان می دهیم بازدید از این باغ برای شما شگفت انگیز و خاطره انگیز خواهد بود.

باغ استوایی نانگ چونگ پاتایا به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند دارای مساحت 500 هکتار در کیلومتر 163جاده سوخومویت در استان چونبوری قرار دارد و به با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

این باغ استوایی در فاصله 18 کیلومتری جنوب شهر پاتایا قرار دارد و پر است از انواع گل های ارکیده – نخل های زیبا و گیاهان تزیین شده که از اقصی نقاط جهان در این محل گردآوری شده اند.همچنین این باغ دارای بخش های مختفلی است که از جذاب ترین بخش های آن می توان به باغ فرانسوی و خانه های سنتی تایلندی اشاره کرد.

گردشگران تور تایلند می توانند در این باغ ورزش رزمی می تای که یکی از ورزش های محبوب تایلند است و حتی حرکات نمایشی فیل های تربیت شده را به طور زنده تماشا کنند و لذت ببرند.

یکی از امکانات جالبی که در باغ استوایی نانگ چونگ پاتایا وجود دارد این است که شما می توانید سرتاسر باغ را با دوچرخه های کرایه ای که در همان مکان اجاره داده می شوند بچرخید و یا در دریاچه ی این مجموعه قایق سواری کنید و لذت ببرید.در دریاچه یانگ نوچ نیز بیش از  60 گونه ماهی وجود دارد که می توانید در هنگام قایق سواری آن ها را ببینید و عکاسی کنید.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments