لوگوی ارشین پرواز

تور ترکیبی تایلند


تور تایلند به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود که یکی از محبوب ترین آن ها تور ترکیبی است به طوری که چند تور در یک پکیچ خلاصه می‌شود.

هدف اصلی از تور ترکیبی تایلند سرشکن کردن هزینه های سفر برای شما عزیزان است تا بتوانید با کمترین هزینه ، بهترین سفر را تجربه کنید.

از مهمترین مزیت های تور ترکیبی تایلند این است که اگر این تور را رزرو کنید با یک تیر دو نشان می‌زنید و با هزینه ای مناسب از بهترین جاذبه ها و جزایر تایلند بازدید خواهید کرد.

تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در آسیاست که به دلیل طبیعت بی نظیر و جاذبه های طبیعی جذابش هر ساله گردشگران زیادی را میزبانی می‌کند.

صنعت گردشگری این کشور به قدری پیشرفت داشته که به یکی از پایه های اصلی درآمد مردم تایلند تبدیل شده است.

بانکوک پایتخت تایلند و یکی از مدرن ترین شهر های این کشور است و از جاذبه های تایلند به شمار می‌رود.

پوکت و پاتایا نیز در کنار بانکوک از زیباترین شهرهای آسیا هستند و سالانه از میلیون ها گردشگر پذیرایی می‌کنند.

محبوب ترین تورترکیبی تایلند ، تور بانکوک پوکت و بانکوک پاتایا هستند که فرصت مناسبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند تا نهایت استفاده و لذت را از جاذبه های تایلند ببرند.

تور ترکیبی تایلند

تور ترکیبی تایلند آرشین پرواز


آژانس مسافرتی آرشین پرواز با افتخار تور ترکیبی تایلند را در دو نوع تور بانکوک پوکت و بانکوک پاتایا ارائه می‌دهد.

تمام تلاش ما این است که شما را به بهترین شکل ممکن در سفر یاری کنیم و نقش کوچکی در خاطرات خوب شما در سفر داشته باشیم.

در این راستا خدماتی از قبیل ویزای توریستی تایلند ، بلیط رفت و برگشت ، اقامت در هتل با صبحانه ، لیدر فارسی زبان ، سیمکارت رایگان و گشت شهری رایگان به شما عزیزان ارائه می‌شود.

چهار شهر مهم توریستی تایلند که اغلب گردشگران آن ها را برای سفر انتخاب می‌کنند عبارتند از : بانکوک ، پوکت ، پاتایا و سامویی که هر ساله در این شهر ها فستیوال های گوناگون و جذابی برگزار می‌شود.

انواع جاذبه های گردشگری ، کلاب های شبانه ، غذاهای محلی خوشمزه و بازارهای گوناگون در این شهرها وجود دارد و بر محبوبیت آن ها تاثیر می‌گذارد.

انواع تورهای ترکیبی تایلند


همانطور که گرتفیم آژانس آرشین پرواز تور ترکیبی تایلند را در دو نوع تور بانکوک پوکت و بانکوک پاتایا به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

در تور ترکیبی بانکوک پاتایا شما عزیزان می‌توانید  شهر اول اقامت را انتخاب نمایید و تعداد شب های اقامت در هر شهر را مشخص کنید.

ما تلاش می‌کنیم بهترین پکیجی که مد نظر شماست را به شما ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که ترانسفر بین شهرهای بانکوک و پاتایا معمولا به صورت زمینی انجام می‌شود و حدود دو ساعت و نیم به طول می‌انجامد.

به دلیل اینکه در شهر پاتایا فرودگاه وجود ندارد می‌بایست از تهران به مقصد بانکوک رفته و از بانکومک به پاتایا ترانسفر شوید.پرواز های این تور معمولا با ایرلاین های ماهان ، عمان ایر و ایرلاین امارات صورت می‌گیرد.

پیشنهاد می‌کنیم تور بانکوک پاتایا را حتما خریداری کنید و به این کشور زیبا سفر کنید.

افرادی که به تایلند سفر کرده اند معتقدند که این کشور بهشت آسیا و از زیباترین کشور های جهان است.

در تور ترکیبی بانکوک پوکت نیز شما پس از رسیدن به فرودگاه بانکوک بلافاصله با هواپیمای دیگری عازم پوکت می‌شوید که حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

لازم به ذکر است که از خود فرودگاه تا شهر پوکت نیز حدود یک ساعت زمان می‌برد تا برسید.

تنها تفاوتی که تور ترکیبی بانکوک پوکت با تور ترکیبی بانکوک پاتایا دارد در نوع ترانسفر آن است که در بانکوک پوکت هوایی و در بانکوک پاتایا زمینی انجام می‌شود.به غیر از این مورد تمامی امکانات و خدمات تور یکسان هستند.

گردشگرانی که تور بانکوک پوکت را انتخاب می‌کنند می‌‍توانند مستقیم به پوکت نیز سفر کنند و نیمه اول تور خود را در پوکت و نیمه دوم تور را در بانکوک باشند.

چه موقع از سال بهترین زمان برای سفر با تور ترکیبی تایلند است؟


یکی از ویژگی های کشور زیبای تایلند این است که همواره از آب و هوای مطلوبی بهره می‌برد.

شما در هر فصلی که به تایلند سفر کنید می‌توانید از جاذبه های این کشور گرم و زیبا لذت ببرید و خاطره سازی کنید.اما اگر می‌خواهید از جزئیات این کشور از لحاظ آب و هوایی با خبر شوید در ادامه با ما همراه باشید.

سفر به تایلند در ژانویه : در این ماه از سال ، هوای کل کشور خوب و متعادل است.

در شمال کشور آب و هوای خنک تری وجود دارد و در جنوب کشور نیز شرایط برای لذت بردن از گرمای آفتاب مهیاست.در ضمن احتمال بسیار کمی وجود دارد که در این ماه باران ببارد.

سفر به تایلند در فوریه : در ماه فوریه احتمالا بارندگی کمی در سواحل شرقی تایلند اتفاق می‌افتد.

اما بقیه قسمت های کشور گرم و خشک است و حتی آن هوای خنکی که صبح ها در تایلند وجود داشت کم کم جای خود را به هوای گرم می‌دهد.

سفر به تایلند در ماه مارس : در این ماه دمای هوا به حدود 30 درجه سانتی گراد می‌رسد و دیگر از هوای خنک در شمال این کشور خبری نیست.

این خبر خوبی برای کسانی است که عاشق سواحل آفتابی و تفریحات آبی تایلند هستند.در این ماه هر کجای تایلند که بروید از جاذبه های این کشور لذت می‌برید.

بهترین زمان سفر

سفر با تور ترکیبی تایلند در ماه آوریل : یکی از بهترین ماه ها از لحاظ آب و هوا در تایلند ماه آوریل است.

تعداد گردشگران در این ماه افزایش می‌یابد و قیمت بلیط کمی بالا می‌رود.سال نوی تایلند در 13 تا 15 آوریل آغاز می‌شود و می توانید در جشن های مختلف آن ها مانند جشن آب شرکت کنید.

سفر به تایلند در ماه می : در این ماه فصل سفر تمام شده و قیمت ها کاهش پیدا می‌کند.

اگر به دنبال مکان های خلوت و سفری پایین قیمت هستید این ماه را برای سفر به تایلند انتخاب کنید.در این ماه شاهد بارندگی های کمی خواهید بود.

سفر به تایلند در ماه ژوئن : این ماه یکی از خلوت ترین زمان های تایلند است و باز هم موقعیت مناسبی برای کسانی است که از شلوغی ها بیزار هستند.

سفر به تایلند در آگوست و سپتامبر : در این ماه ها نمی توان به خوبی زیبایی های تایلند را دید چراکه باران های شدید در این کشور می‌بارد.اما اگر به باران شدید علاقه دارید سفر کنید.

سفر به تایلند در اکتبر : در این ماه هم بارندگی ها ادامه دارد ولی کمتر شده و هوای کشور خنک و دارای رطوبت کمی است.در این ماه فستیوال گیاه خواران برگزار می‌شود . 9 روز به طول می‌انجامد.

سفر به تایلند در ماه نوامبر : این ماه هم جمعیت تایلند خلوت است و برای علاقمندان به طبیعت زمان خوبی برای سفر است.

سفر با تور ترکیبی تایلند در ماه دسامبر : این ماه با توجه به اینکه نزدیک به کریسمس و سال نو میلادی است مردم در سواحل غربی تایلند خود را برای جشن کریسمس آماده می‌کنند.این ماه یکی از شلوغ ترین ماه های سال در تایلند است و قیمت بلیط و تور کمی بالاست.

5 1 vote
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments