لوگوی ارشین پرواز

تور آنتالیا بهمن 97 :: سفر به آنتالیا در تمامی فصول سال امکان پذیر است اما آنچه در انتخاب فصل و تاریخ سفر مهم است هدف شما برای سفر است اگر شما از جمله افرادی هستید که عاشق تفریحات آبی هستید باید بگویم فصل زمستان فصل مناسبی برای سفر به آنتالیا نیست اما اگر علاوه بر تفریحات آبی مواردی دیگری هم برای شما لذت بخش است از جمله دیدن مناطق بکر طبیعی و دیدن آثار تاریخی و یا خرید در مراکز خرید و تفریحات دیگر باید بگویم سفر به آنتالیا در فصل زمستان با تور آنتالیا بهمن 97 بسیار به صرفه است و شاید حتی بتوانید با قیمت زیر یک میلیون تومان نیز به آنتالیا سفر کنید.

تور آنتالیا بهمن 97

تور آنتالیا بهمن 97

تور آنتالیا انتخابی مناسب برای فصل تابستان است که آب و هوای آنتالیا گرم تر است و در شرایط مطلوبی برای استفاده از تفریحات و ورزش های آبی است.از طرفی اگر شما به دنبال تور ارزان آنتالیا هستید نیز فصل زمستان و تور آنتالیا بهمن 97 انتخاب مناسبی برای شماست.

پرواز تور آنتالیا بهمن 97

با توجه به میزان استقبال گردشگران از تورهای منختلف تعداد پرواز های مسیر آن تور نیز کاهش و یا افزایش می یابد. قیمت تور آنتالیا تا حدی به پروازی که انتخاب می کنید و با آن سفر می کنید نیز بستگی دارد.تعداد پرواز های مسیر آنتالیا در فصل تابستان بیشتر است و در فصل زمستان که تعداد مسافران این شهر کاهش می یابد از تعداد پرواز های این مسیر نیز کم می شود.

جاذبه های گردشگری تور آنتالیا بهمن 97

آنتالیا جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که ما در این بخش به تعدادی از آن ها می پردازیم.

بازدید از آسپندوس در تور آنتالیا

تورآنتالیا بهمن97

تورآنتالیا بهمن97

آسپندوس یک شهر باستانی در آنتالیا است که در 4 کیلومتری بزرگراه آنتالیا واق است این شهر در سال 10 قبل از میلاد مسیح به دست تمدت آکا ساخته شد.این شهر بر روی دو تپه ساخته شده است که یکی کوچک تر از دیگری است.این شهر یکی از ثروتمندترین شهر های قدیمی است.آمفی تئاتر این شهر در سال 2 پیش از میلاد مسیح بنا شده است.

کالجی در تور آنتالیا

کالجی یک شهر قدیمی در آنتالیا است که مربوط به دوره عثمانی است.این شهر قدیمی یک تفرجگاه دیدنی ساحلی نیز دارد که از دیدن آنم لذت خواهید برد.

موزه های آنتالیا

آنتالیا موزه های فراوان یدارد که قطعا دیدن این موزه ها برای تمامی افراد علاقمند به آثار تاریخی جذاب خواهد بود.از جمله موزه باستان شناسی آنتالیا و موزه سانا-اینان کیراک

سافاری در آنتالیا

تور آنتالیا بهمن97

تور آنتالیا بهمن97

سافاری با جیپ در آنتالیا به سمت کوه های ثور انجام می شود و یک سفر 10 ساعته از ساعت 8 صبح است.

اسب سواری در آنتالیا

آنتالیا دارای چندین مرکز اسب سواری است که برای کودکان تا اسب سواران حرفه ای مناسب است. این مراکز کافه و رستوران نیز دارد و می توانید با استفاده از تمامی امکانات یک روز را با آسایش خیال در این مراکز بگذرانید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments