لوگوی ارشین پرواز

تور استانبول پاییز با آرشین پرواز

استانبول شهری ۴ فصل می باشد و در همه ی فصول زیبایی و جاذبه های خاص خود را دارد و گردشگران از کشورهای مختلف را به خود جذب می کند . اما در فصل پاییز زیبایی و جاذبه ی این شهر توریستی بسیار بیشتر از فصول دیگر می باشد و به دلیل اینکه هوا در این فصل معتدل می باشد و از گرمای شدید تابستان و سرمای سوزناک زمستان خبری نیست گردشگران زیادی این فصل را برای سفر خود انتخاب می کنند . به همین دلیل متقاضی تور استانبول پاییز نسبت به فصول دیگر بیشتر می باشد .

تور استانبول پاییز

قیمت تور استانبول در پاییز چقدر می باشد ؟

نمی توان به طور دقیق نرخ تور استانبول در فصل زیبای پاییز را تعیین کرد و  قیمت تور استانبول همان طور که در مطالب قبلی هم به آن اشاره کردیم به عوامل زیادی از جمله تعداد روزهای سفر ، درجه هتل ، مکان هتل ، نوع پرواز ، روز و ساعت پرواز و …. بستگی دارد ولی چیزی که بدیهی است این است که قیمت تور استانبول در پاییز ( به دلیل شروع مدارس ) بسیار کمتر از تور استانبول در تابستان می باشد زیرا تعداد تقاضا در تابستان زیادتر می باشد و همان طور که می دانید وقتی تعداد تقاضای یک کالا و خدمات بیشتر شود قیمت آن افزایش میابد .

آرشین پرواز به شما مسافرین عزیز که زمان مشخصی را برای سفر به استانبول در نظر نگرفته اید توصیه می کند که در فصل زیبا و هزار رنگ به استانبول سفر کنید و با تور ارزان استانبول به یک سفر به یاد ماندنی بروید.

آژانس هواپیمایی آرشین پرواز با ارائه انواع تورهای با کیفیت داخلی و خارجی سعی در کسب رضایت شما مسافران عزیز دارد . برای اطلاع از قیمت تور استانبول ، تور مالزی ، تور گرجستان ، تور آنتالیا ، تور پوکت ، بانکوک و پاتایا و تورهای مشهر ، کیش ، قشم و…. به صفحه مربوطه مراجعه کنید .

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments