لوگوی ارشین پرواز

تور تفلیس نوروز 1403

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - آسمان
  • تاریخ رفت: 2 و 6 و 13 و 20 فروردین
11.480.000 تومان

تور 4 شب باتومی نوروز

4 شب و 5 روز
  • نوع سفر: هوایی - وارش
  • تاریخ رفت : 2 و 3 و 6 و 7 و 10 فروردین
17.500.000 تومان

تور ترکیبی باتومی+تفلیس نوروز

5 شب و 6 روز
  • نوع سفر : هوایی - وارش
  • تاریخ رفت: 2 و 6 و 11 فروردین
18.150.000 تومان

تور تفلیس 4 شب نوروز

4 شب و 5 روز
  • نوع سفر: هوایی - آتا
  • تاریخ رف: 2 و 3 و 9 و 10 و 13 و 16 و 17 فروردین
9.800.000 تومان

تور تفلیس + باتومی نوروز

7 شب و 8 روز
  • نوع سفر : هوایی - آسمان
  • تاریخ رفت: 18 و 22 و 25 و 28 و 29 اسفند و 3 و 6 و 7 و 10 و 17 و 21 فروردین
24.450.000 تومان

 تور تفلیس | سفر به پایتخت زیبای گرجستان


این روزها یکی از پر طرفدارترین شهرهای خارجی برای سفر شهر تفلیس در تور گرجستان می باشد . تفلیس پایتخت گرجستان است . با آب و هوایی معتدل و بسیار تمیز که در شمال ایران و در مجاورت و همسایگی ارمنستان و آذربایجان قرار دارد .این شهر در دو طرف رود کتکواری قرار دارد و جمعیت آن جدود 2.5 میلیون نفر است.

تفلیس در قرن پنجم میلادی تویز واختانگ یکم بنیان گذاری شد و به دلیل وجود چشمه های آب گرم “تبیلیسی” نام گرفت.امروزه تفلیس در موقعیتی مهم قرار دارد و به عنوان مسیری قابل توجه برای انرژی جهان و پروژه های بازرگانی است و دو قاره آسیا و اروپا را با مسیری به هم متصل می‌کند.

تور تفلیس

تفلیس بزرگترین شهر قفقاز است که در مرکز این منطقه قرار دارد.این شهر توریستی هر ساله میزبان همایش ها و نشست های متعددی است و با توجه به مناسب بودن قیمت تور گرجستان افراد زیادی هر ساله به این شهر سفر می‌کنند.

در سفر با تور گرجستان وقتی معماری و جاذبه های گردشگری تفلیس را ببینید متوجه تاریخ پر فراز و نشیب آن خواهید شد.تفلیس در طول تاریخ اقامتگاه مردم مختلفی با نژاد و فرهنگ های مختلف بوده است اما امروزه این شهر از نظر مذهبی درد شمار شهرهای مسیحی ارتدکس شرقی محسوب می‌شود.

تفلیس شهری مدرن با معماری سنتی می باشد که به خاطر زیبایی بی نظیر طبیعتش مورد توجه توریست های بسیاری از جمله توریست های ایرانی قرار گرفته است و بسیاری از عکاسان در سراسر دنیا شهر تفلیس را برای سوژه عکاسی خود انتخاب می کنند .

این شهر علاوه بر زیبایی های طبیعی اش ، آثار باستانی و مکان های تاریخی بی شماری دارد و مکان های تاریخیش شهرت جهانی دارند .یکی از مشهورترین آثار تاریخی تفلیس قلعه ناریکالا است که در دوران ساسانیان ساخته شد و در آن زمان جزئی از ایران بود.

یکی دیگر از مواردی که تفلیس را در بین گردشگران محبوب می کند عدم نیاز به ویزا برای شهروندان ایرانی است.

خوشبختانه شهروندان ایرانی در هر زمانی که بخواهند می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا و فقط با ارائه پاسپورت به کشور گرجستان و شهر تفلیس کنند.بنابراین می توانید با مراجعه به صفحه تور لحظه آخری آرشین پرواز از این نوع تورهای تفلیس با خبر شوید.

سفر به تفلیس با قیمت ارزان


قطعا می دانید که یکی از محنصر به فرد ترین ویژگی های سفر به تفلیس ارزان بودن آن نسبت به سایر مقاصد توریستی است.

معمولا پرواز های تفلیس نسبت به سایر شهرهای توریستی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و درمی توانید با هزینه ای نسبتا کم از سفر به این شهر لذت ببرید.هتل ها و اقامت گاه های مختلفی هم در این شهر وجود دارد که اغلب آن ها هم امکانات خوبی دارند و هم با هزینه ی مناسبی می تواند آن ها را رزرو کرد.

در کنار پرواز های ارزان و هتل های مناسب می توانید ترفند های دیگری را هم برای ارزان تر کردن سفر خود امتحان کنید.مثلا در روزهایی سفر کنید که خبر خاصی در این شهر نباشد ، نه جشنی نه مراسمی و … . وقتی در روزهای عادی به این شهر سفر کنید باز هم قیمت پروازها و هتل ها مناسب تر از سایت روزها هستند و می توانید با قیمت های بسیار بهتری تور خود را خریداری کنید.

در نقطه مقابل اگر در روزهای عید نوروز یا عیدهای دیگر و یا جشنواره های مختلف قصد سفر به این شهر را داشته باشید قطعا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید چراکه در این روزها با توجه به افزایش تقاضا برای سفر به تفلیس ، قیمت تور نیز بالاتر می رود.

یک پرانتز در اینجا باز کنیم و بگوییم که یکی دیگر از مواردی که تفلیس را محبوب کرده مردم مهربان و مهمان نواز این شهر هستند.مردم تفلیس بسیار خوش برخورد هستند و در معاشرت با آن ها احساس راحتی خواهید کرد و این حس به شما دست می دهد که گویی مدتی است دوستی عمیقی با آن ها دارید.

به هر حال تور تفلیس از تورهایی است که هر ساله افراد زیادی را به خود جذب می کند و به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به این شهر را دارید تقریبا 15 روز قبل با کارشناسان آرشین پرواز تماس بگیرید تا هزینه سفر شما تا حد امکان ارزان از آب در بیاید.

قیمت سفر به تفلیس چقدر می شود ؟


همانطور که در بالا اشاره کردیم تفلیس یکی از پر طرفدار ترین شهر ها برای سفر است و می توانید با هزینه ای مناسب از جاذبه های این شهر و تفریحات آن لذت ببرید.

با آرشین پرواز خدماتی همچون بلیط رفت و برگشت ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت شهری و لیدر فارسی زبان به شما ارائه می شود اما اگر بخواهید قیمت سفر شما کمتر بشود باید در هزینه های خود مدیریت لازم را داشته باشید.در ادامه هزینه های غذا و رفت و آمد و اقامت در تفلیس را برای شما خواهیم گفت.

قبل از آن این را بگوییم که قیمت یک سفر چهار شبه همراه با خدماتی که ذکر شد و در هتلی 4 ستاره، به صورت میانگین حدود 2 میلیون تومان می شود.

اما باز هم به اگر به طور دقیق بخواهید هزینه تور خود را محاسبه کنید باید ببینید می خواهید در چه هتلی اقامت داشته باشید ، چه غذایی بخورید ، با چه وسیله ای رفت و آمد داشته باشید و اینکه چه تفریحاتی را تجربه کنید.

هزینه اقامت در تفلیس


خوشبختانه در تفلیس اقامتگاه های زیادی وجود دارد و پیدا کردن یک مکان مناسب برای اقامت کار سختی نیست.هتل ها و اقامتگاه های مختلفی با قیمت های مختلف در این شهر وجود دارد که هزینه آن ها از حدود 70 لاری شروع و تا حدود 400 لاری برای هر شب ادامه دارد.

بنابراین شما با پرداخت 400 لاری می توانید در هتلی لوکس و با امکانات بسیار خوب اقامت داشته باشید.هزینه اقامت در هتل های معمولی نیز چیزی حدود 100 لاری می شود.

اگر به منظور تفریح و بازدید از جاذبه های تفلیس به این شهر سفر می کنید پیشنهاد ما این است که در هاستل ها و آپارتمان های ارزان قیمت اقامت داشته باشید و هزینه خود را بیشتر صرف گشت و گذار و تفریحات سفر کنید.

اما اگر قصد شما از سفر ، تجاری است و یا در هر صورت محل اقامت برای شما مهم است بهتر است در هتل های معمولی و یا هتل های لوکس اقامت کنید.

برای بررسی بهتر و اطلاع از قیمت های هتل های تفلیس می توانید به سایت tripadvisor.com مراجعه کنید.

هزینه حمل و نقل در تفلیس


برای اینکه به راحتی در تفلیس رفت و آمد کنید و از جای جای این شهر بازدید کنید گزینه های زیادی پیش روی شماست.قطار ، اتوبوس ، مینی بوس و تاکسی های شیک و با برنامه ی منظم در اختیار شهروندان قرار دارند.

اگر به صورت گروهی سفر می کنید پیشنهاد می کنیم برای کاهش هزینه های خود از مینی بوس ها استفاده کنید.هزینه مینی بوس ها برای رفت و آمد بین شهری حدود 10 تا 25 لاری و برای داخل شهر حدود 7 لاری است.

هزینه خورد و خوراک در تفلیس


در این شهر و به طور کلی  مکان های زیادی برای صرف غذا وجود دارد از جمله خیابان های مشهور ، رستوران ها و فست فود های متنوع.هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند و قیمت ها نیز متفاوت است.بخشی از شهرت کشور گرجستان به دلیل داشتن غذاهای محلی لذیذ است و امکان ندارد کسی به تفلیس سفر کند و غذاهای محلی را امتحان نکند.

اصلا بخشی از لذت سفر این است که غذاهای محلی را امتحان کنید و از طعم آن ها لذت ببرید.در شهر تفلیس برای انتخاب غذا دستتان باز است چراکه هم رستوران های متنوعی در سطح شهر وجود دارد و هم غذاهای خیابانی لذیذی در خیابان ها به فروش می رسد.

به طور متوسط می توانید با پرداخت حدود 19 لاری از رستوران های سطح متوسط برای وعده های غذایی مختلف استفاده کنید.هزینه فست فود نیز در شهر تفلیس حدود 11 لاری می شود.

پیشنهاد ما برای غذا و خورد و خوراک ، غذاهای خیابانی است چراکه هم قیمت خوبی دارند و هم بسیار خوشمزه هستند.این غذاها در بسیاری از خیابان های تفلیس به فروش می رسد که معروف ترین آن ها خیابان شاردنی است.

بهترین فصل سفر به تفلیس چه زمانی است ؟


به طور دقیق نمی‌توان گفت کدام زمان برای سفر به تفلیس بهتر است چراکه این شهر در تمامی فصول از آب و هوای مناسبی برخوردار است و می توانید در هر زمانی که به تفلیس سفر می‌کنید سفر خوبی داشته باشید.

تابستان های تفلیس گرم و مزطوب و زمستان های آن کمی سرد است.در فصل پاییز و زمستان به توجه به ایتکه سفر به گرجستان و تفلیس کمتر است ، قیمت هتل های تفلیس کاهش پیدا می‌کند.بنابراین پاییز و زمستان هم می تواند زمان مناسبی برای سفر به تفلیس باشد.

اگر آب و هوا برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید در فصل بهار به تفلیس سفر کنید.در این فصل هوا نه بیش از حد گرم است و نه خیلی سرد.ممکن است در برخی روزهای بهار شاهد بارش باران باشید اما از لحاظ دمای هوا فصل بهار بهترین فصل برای سفر به تفلیس است.

در فصل تابستان دمای تفلیس بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد متغیر است امااکثر اقامتگاه های این شهر با استفاده از اصول مدرن مکانیزه شده و ختک هستند.اگر در تابستان به تفلیس سفر کردید تفریحات گرجستان در تابستان را فراموش نکنید.

با توجه به توضیحات بالا ، بهترین فصل سفر به تفلیس در فصل بهار یا اوایل فصل پاییز می باشد . شما می‌توانید برای اطلاع از تور لحظه آخری تفلیس به صفحه مربوطه در سایت آرشین پرواز مراجعه کنید .

جاذبه های گردشگری تفلیس


همانطور که گفتیم تفلیس شهری تاریخی و با معماری قدیمی است ؛ بنابراین جاذبه های تاریخی در این شهر بسیار زیاد و دیدنی هستند که پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور ارزان گرجستان حتما از آن ها بازدید کنید.

علاوه بر جاذبه های تاریخی،دیدنی های دیگری نیز در تفلیس وجود دارد که می توانند ساعت ها و حتی روزها شما را سرگرم کنند.یکی از مواردی که تفلیس را محبوب کرده غذاهای خیابانی تفلیس است که خوردن این غذاها از کارهایی است که در سفر به تفلیس نباید فراموش شود.

اگر بخواهیم بهترین جاذبه های گردشگری تفلیس را نام ببریم می توانیم به پل صلح ، قلعه ناریکالا ، موزه ملی گرجستان ، موزه استالین ، کلیسای متخی ،حمام های سولفور ، شهربازی متاتسمیندا ، باغ وحش تفلیس  و پارک آبی جینو پارادایس اشاره کنیم.

قلعه ناریکالا : قلعه ناریکالا یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری تفلیس و گرجستان است که در زمان ساسانیان در این کشور ساخته شد و بنایی ایرانی به شمار می رود.این بنا از همه نقاط شهر تفلیس قابل مشاهده است اما پیشنهاد می کنیم حتما آن را از نزدیک ببینید تا جذب زیبایی های آن شوید.

میدان آزادی و خیابان روستاولی : خیابان روستاولی یکی از اصلی ترین و معروف ترین خیابان های تفلیس است که قبلا با نام گلوینی شناخته می شد.

دلیل تغییر نام این خیابان اخترام به شاعر معروف فرون وسطی گرجستانی یعنی شوتا روستاولی است.طول این خیابان 1.5 کیلومتر است که از میدان آزادی شروع می شود و تا مترو روستاولی ادامه دارد.در این خیابان بسیاری از مراکز مهم دولتی و غیر دولتی را مشاهده خواهید کرد.

دریاچه لیسی : دریاچه لیسی یا همان دریاچه لاک پشت ها در شمال غربی شهر تفلیس قرار دارد و مساحت آن حدود 16 کیلومتر است.حداکثر عمق این دریاچه 4 متر است و برای شنا مناسب است.در این دریاچه ماهی های گوناگون نیز پرورش داده می شود.

حمام های سولفور تفلیس : محله حمام های قدیمی در کرانه راست رودخانه کوارا قرار دارد و جزی قدیمی ترین و جذاب ترین مناطق توریستی تفلیس محسوب می شود.

این حمام ها به دلیل وجود چشمه های آب گرم طبیعی ساخته شدند و کم کم به محبوبیت رسیدند.در سال های فدیم از این حمام ها هم برای درمان بیماری و هم به منظور تفریحات آبی استفاده می شده است.

آکوا پارک تفلیس : حیف است که به این شهر سفر کنید و به پارک آبی تفلیس یعنی آکوا پارک سر نزنید.این پارک آبی در سال 2006 افتتاح شد و دارای سرسره ها و استخرهای شنای متنوع است.

این پارک روباز است و برای سنین مختلف مناسب می باشد.بهترین زمان برای رفتن به این پارک آبی بین ماه های خرداد تا نیمه مهر ماه است اما به دلیل آب و هوای خوب این کشور می توانید تا اواسط پاییز هم از آن لذت ببرید.این پارک از ساعت 9 صبح تا 15 باز است و هزینه ورودی آن به پول ایران تقریبا 20.000 تومان است.

موزه ملی گرجستان : موزه ملی گرجستان بزرگترین و معروف ترین موزه این کشور است که 3 طبقه است.در طبقه اول این موزه اقلام سرامیکی ، طلا و جواهر ، سهنگهای قدیمی . .. وجود دارد.همچنین مجموعه ای از سکه های قدیمی مربوط به قرن 5 و 6 و فسیلهای 1.8 میلیون ساله در آن دیده می شود.طبقه دوم و سوم نیز مربوط به دوران اشغال شوروی می شود.

کلیسای کاشوتی : کلیسای ارتودوکس که در مرکز شهر تفلیش و روی ساختمان پارلمان قرار دارد.این کلیسا از سال 1904 تا 1910 توسط لئوبود بیلفت ساخته شده است.

این کلیسا از دو کلمه Kva به معنی سنگ و Sheva به معنی به دنیا آوردن می آید و داستانش از آن جایی شروع می شود که توسط زنی به راهب دیوید تهمت رابطه نا مشروع زده می شود و راهب برای اینکه بی گناه بودن خود را ثابت کند ادعا می کند که آن زن سنگ به دنیا می آورد و همینطور هم می شود.

مراکز خرید تفلیس


یکی از دوست داشتنی ترین بخش های سفر به تفلیس خرید و گشت و گذار در مراکز خرید است.در سفر به گرجستان هم بازدید از مراکز خرید تفلیس یکی از بخش های لذت بخش سفر است.

گردشگران تفلیس بویژه خانم ها می توانند ساعت ها و روزها در مراکز خرید تفلیس به گشت و گذار و خرید بپردازند و اجناس با کیفیتی را خریداری کنند.

یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس ، تفلیس مال است که در آن شاهد برخی از بهترین برندهای جهانی خواهید بود.در تفلیس مال بیش از 130 برند پوشاک و کیف و کفش در انتظار شما هستند.

از دیگر مراکز خرید تفلیس می توان به مرکز خرید ایست پوینت ، تفلیس سنترال ، مرکز خرید مرانی ، مرکز خرید لیلو و مرکز خرید مگالین اشاره کرد.

فرهنگ مردم گرجستان به چه صورت است ؟

شما در گرجستان فرهنگ های مختلفی اعم از فرهنگ مردم روسیه ، آذربایجان ، ارمنستان و ایران را می بینید . ولی چیزی که توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب می کند ، خونگرمی و مهربانی خیلی زیاد مردم گرجستان می باشد . آنها به گونه ای با توریست ها برخورد می کنند گویی سالهاست که آنها ار می شناسند .

پروازهای ایران به تفلیس

پرواز های تفلیس هر روزه با پرواز های آتا ، قشم ایر ، آسمان ، زاگرس و تابان به صورت ۳ یا ۴ یا ۷ روزه ارائه می شود .

آژانس هواپیمایی آرشین پرواز تورهای تفلیس را با بهترین کیفیت ارائه می کند و تمام تلاش خود را میکند تا رضایت شما مسافران عزیز را بدست بیاورد .

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

9 Comments
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
زهرا
5 سال قبل

سلام یکی از دوستای من از شما تور گرجستان گرفت و خیلی راضی بود از تورشبرای شهریور آفر گرجستان دارین؟

homa
5 سال قبل

سلام،
لطفا یه تور ارزان تفلیس برای اواسط شهریور بهم معرفی کنید؟برای 3 شب و ما 5 نفر هستیم

homa
5 سال قبل

با سلام و احترام،
یه آفر عالی تفلیس می خواستم برای هفت شب و یه هتل 4 ستاره که خودتون توصیه می کنید در مرکز شهر؟
برای 4 نفر
سپاس

شکوفه
5 سال قبل

سلام خدمات تورهای تفلیس میشه بفرمایید .ممنون

شکوفه
5 سال قبل

سلام و خسته نباشید . تور تفلیس با هتلی که صبحانه نهار و شام داشته باشه دارید؟

هما
5 سال قبل

با سلام و عرض خسته نباشید،
من می خواستم یه تور ارزان تفلیس برای مدت 1 ماه بگیرم، شنیدم که اگه مدت اقامت طولانی بشه قیمت تورها مناسب تر می شه، درسته؟

هما
5 سال قبل

سلام، شما آفر تفلیس برای اواخر شهریور دارید، یه هتل خوب 4 یا 5 ستاره در مرکز شهر می خواستم ولی پروازش خیلی برام مهم نیست و می خوام حداقل 4 شب اقامت داشته باشیم؟ ممنون می شم راهنمائی بفرمائید؟

آرزو
4 سال قبل

با سلام من تور سه شبه تفلیس ۲۶ تیر ۹۸ تا ۲۹ تیر ۹۸ اقامت در هتل ۲۰۰۵ از آژانس شما خریدم و اصلا از آژانستون راضی نبودم هم اینکه خیلی گرونتر باهام حساب کردین هم اطلاعات اشتباه دادین راجع به هتل که ده دقیقه پیاده روی تا مرکز شهره در صورتی که یه خیابون پرتی بود و حدود بیست دقیقه و بیشتر با تاکسی تا مرکز شهر فاصله داشت. مسئول فروشتون گفت لازم نیست مدارک سفر از جمله ووچر و بلیط و بیمه نامه را پرینت داشته باشی همراه خودت از رو گوشی موبایلت نشون بدی کافیه در صورتیکه… بیشتر بخوانید»