لوگوی ارشین پرواز

جاذبه های گرشگری چین با توضیح

جاذبه های گرشگری چین::چین به عنوان یکی از کهن ترین و پرجمعیت ترین کشور های جهان ( از هر ۵ نفردر دنیا ۱ نفر چینی است )  سالانه پذیرای تعداد زیادی توریست می باشد . این کشور مناطق وسیعی از شرق آسیا را به خود اختصاص داده است . پایتخت این کشور پکن و شانگهای یکی از بزرگترین شهرهای آن می باشد .

اگر قصد سفر به چین ( پکن ، شانگهای چین ) را دارید باید بدانید که سفری پر از هیجان و جذاب به یک منطقه سنتی مدرنیته خواهید داشت . با مردمی صمیمی و مهمان نواز که طوری رفتار می کننر گویا شما در خانه خودتان هستد .

جاذبه های گرشگری چین

جاذبه های گرشگری چین

کشور چین بزرگترین صادرکننده و دومین کشور وارد کننده کالا می باشد ، بنابراین بسیاری از بازرگانان عزیز کشورمان سالانه در تورهای نمایشگاهی چین شرکت می کنند .

سرزمین کهن چین با دارا بودن مناطق بسیار زیاد توریستی می تواند گزینه خوبی برای یک سفر عالی باشد.

آرشین پرواز با توجه به تعداد تقاضای زیاد مشتریان خود تور ارزان قیمت چین ، تور پکن گوانجو و تور شانگهای برگزار می کند . در ادامه به جاذبه های گردشگری چین می پردازیم .

دیوار بزرگ چین

امروزه کمتر کسی است نام بزرگ دیوار چین را نشنیده باشد . معروف ترین جاذبه ی گردشگری این کشور دیوار بزرگ چین می باشد . این دیوار طولانی ترین ساخته دست بشر است که حدود ۲۰۰۰ سال پش بین مرز چین شمالی و مغولستان به منظور جلوگیری از حمله اقوام چادر نشین سرزمین مغولستان و منچوریا ساخته شد .

شهر ممنوعه

محبوبترین جاذبه شهر پکن ، شهر ممنوعه می باشد . شهر ممنوعه جز بزرگترین کاخ های جهان به شمار می رود .

معمولا همه ی توریست های خارجی که به پکن سفر می کنند قبل از هر جایی به دیدن شهر ممنوعه می روند . تعداد قصر ها و اتاق های شهر ممنوعه ۹۹۹۹ اتاق می باشدبه همین دلیل به آن شهر می گویند و از آنجایی که در قدیم فقط درباریان و پادشاهان حق ورود به آن را دشتند و حتی خود درباریان نمی توانستند ار آن خارج شوند به شهر ممنوعه مروف می باشد .

 

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments