لوگوی ارشین پرواز

تور ارزان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه- قیمت تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه :: مسابقات فوتبال جام جهانی سال ۲۰۱۸ میلادی علاقمندان به فوتبال و جام جهانی را راغب به سفر به کشور زیبا و بزرگ روسیه کرده است.آرشین پرواز تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با خدمات دلخواه شما به شما ارائه خواهد کرد و این فرصت ویژه ای برای از نزدیک دیدن مسابقات جام جهانی و گردش در زیبایی های کشور روسیه است.

تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ با شرکت ۳۲ تیم برتر جهان در طی یک ماه با یکدیگر به رقابت می پردازند و سپس در مرحله آخر از بین این ۳۲ تیم یک تیم برتر به عنوان قهرمان جهان انتخاب و معرفی خواهد شد.این مسابقات در ۱۱ شهر روسیه برگزار خواهد شد و مسابقه نهایی در ورزشگاه لوژنیکی در شهر مسکو برگزار خواهد شد.افتتاحیه این مسابقات در تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۹۷ برگزار می شود و اختتامیه این فستیوال در ۲۷ تیر ماه برگزار می شود.

شهرهایی که مسابقات جام جهانی در آنها برگزار خواهند شد

مسکو(شهر خورشید), کازان(قلب فرمانروایی تاتار), سن پترزبورگ(شفق شمال),سوچی(پایتخت تابستانی روسیه), کالینینگراد(شهر شوالیه ها), کراسنودار, نیژنی نووگورود(شهر خسروان), روستوف نا دونو, سامارا(بال های روسیه), سارانسک(شهر افسانه ها و اسطوره ها), ولگاگراد(شهر خورشید و خاطرات) و یاروسلاول

تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

شرایط آب و هوایی روسیه در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸

به طور کلی آب و هوای روسیه سرد است و در فصل تابستان تا اواخر شهریور ماه در گرم ترین دمای خود است که دمایی برابر با ۳۷ در جه سانتی گراد می باشد.به بیان دیگر زمان برگزاری مسابقات بهترین زمان برای سفر به روسیه است شهر سوچی به نام فلوریدای روسیه لقب گرفته است.در ضمن با توجه به شرایط آب و هوایی مذکور نیازی به بهمراه داشتن لباس گرم نیست و می توانید از لباس های خنک و تابستانی استفاده کنید.

 آرشین پرواز گام بگام در این سفر همراه شما خواهد بود و تلاش خواهد کرد که شما از آغاز تا پایان سفر خود لذت ببرید.

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ بدون نیاز به ویزا !

زوسیه کشور بسیار بزرگ و قدرتمنید است که ورود تمامی افراد به این کشور باید با ویزا انجام شود اما بنابر تصمیم ریاست جمهور این کشور افرادی که با کارت ویژه تماشاچی و هوادار بلیط تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ را تهیه می کنند می توانند از ۷۲ ساعت پیش از شروع مسابقات بدون اخذ ویزا به روسیه سفر کنند و تا پایان مسابقات در این کشور اقامت داشته باشند.

ویزای روسیه برای جام جهانی۲۰۱۸

ویزای روسیه برای جام جهانی۲۰۱۸

مهم ترین نکات در تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه :

  • در اغلب هتل های نام برده شده در پکیج تورهای ما لحاظ شدن بهترین قیمت,مناسب ترین موقعیت مکانی و در حد امکان مطلوب ترین خدمات را در نظر گرفته ایم.
  • توجه فرمایید ثبت نام بلیط های مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در سایت فیفا صورت می گیرد.
  • ترانسفر نام برده شده در برنامه سفر به استادیوم های محل برگزاری مسابقات تیم ملی ایران  به صورت رفت و برگشتی بوسیله اتوبوس های وی آی پی و از ۴ ساعت پیش از شروع مسابقه شروع می شود و حداکثر تا ۳ ساعت پس از مسابقات ادامه می یابد.

 

مهم ترین نکات در تور جام جهانی 2018 روسیه

مهم ترین نکات در تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

 

  • بنابر اعلام هیئت برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸,تمامی تماشاگران که بلیط مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ و کارت هواداری را دارند به صورت رایگان می توانند از سیستم حمل و نقل  ریلی بین شهری روسیه استفاده نمایند.
  • کنترل گذرنامه بابت هر گونه ممنوعیت خروج به عهده مسافر خواهد بود.
  • در ضمن پرداخت حداقل ۵۰% مبلغ تور در زمان ثبت نام الزامی است و پیش از سفر ( دو هفته قبل از سفر) باید تسویه کامل انجام بگیرد.