لوگوی ارشین پرواز

مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی(Times Square Shopping Mall)

مجموعه برجایا تایمز اسکوئر 700 هزار مترمربعی از دو برج دوقلو 48 طبقه ای تشکیل شده است که شامل بخشهای تفریحی، اداری و هتل می باشد. این مرکز خرید بسیار بزرگ با بیش از ۱۰۰۰ مغازه و ۶۵ رستوران بدون شک چیزی بیشتر از یک پاساژ ساده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا و مالزی می باشد.

شاید باور نکنید ولی سالانه 2/5 میلیون گردشگر تور مالزی به این مرکز خرید می آیند و در روزهای تعطیل و اعیاد بسیار شلوغ است. بنابراین برای اینکه راحت خرید کنید در روزهای عادی به این مرکز خرید بروید. این مرکز خرید در زمینی به مساحت بیش از ۲ میلیون متر مربع در جنوب شرق آسیا واقع شده است. نباید در این مرکز به دنبال برندهای معروف باشید زیرا اکثر اجناس این مرکز محلی با قیمت های استثنائی می باشد.

مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی

در طبقات مختلف برجایا تایمز اسکوئر چه فروشگاههایی وجود دارد؟

در طبقات ابتدایی این مرکز خرید فروشگاههای زنجیره ای کتاب موجود است و همچنین در طبقات مختلف مغازه هایی در حوزه آی تی مشغول خدمت رسانی هستند.

شما می توانید یکی از مجهزترین شهر بازی های سر پوشیده مالزی با نام قبلی (Cosmo’s World) و قطار تفریحی بسیار وحشتناک آن را در طبقه ی ۵ تا ۸ این مرکز خرید ببینید. این شهر بازی 12 سواری خاص دارد که یکی از آنها بلندترین ترن هوایی با سرعتی غیرقابل باور می باشد و همچنین وسایل اسباب بازی دیگری چون بشقاب پرنده و تاپ و… در این شهر بازی موجود است. سالن بوئینگ با 48 لاین مجزا از دیگر امکانات این مجموعه است. وسعت این شهر بازی 12 هزار متر مربع است.

همچنین در طبقه دهم این مرکز یک سینمای 9 پرده ای وجود دارد که امکانات پخش فیلم به صورت دوبعدی و سه بعدی را دارد.

از طبقه ی سوم این مجموعه به بعد، مغازه های پوشاک و کیف و کفشی می بینید که اجناس با قیمت بسیار مناسب و ارزان می فروشند. شما می توانید پوشاک دم دستی و راحت خود را از مغازه های این طبقات که اکثرا خیلی شلوغ و پر سر و صدا هستند خریداری کنید. اینجا برای خرید سوغاتی های ارزان قیمت بهترین مکان است!

در طبقه های زیرین مرکز خرید برجایا تایمز فروشگاه های اوت لند قابل مشاهده هستند که شما می توانید اجناسی با قیمت و کیفیت مناسب با بهترین برندها را خریداری کنید. بالاتر از این طبقه ها یک سوپرمارکت بزرگ که حاوی مواد غذایی متنوع و تازه می باشد وجود دارد.

چند طبقه از این مجتمع نیز اخیرا به فروشگاههای عرضه محصولات الکترونیکی مانند تلفن همراه – نوت بوک – کامپیوتر و دوربین اختصاص یافته است.

هتل و رستوران های برجایا تایمز اسکوئر

همانطور که گفتیم در این مجموعه هتل 4 ستاره برجایا تایمز اسکوئر وجود دارد که شامل 605 اتاق و امکاناتی چون استخر، اتاق سونا، باشگاه ورزشی، زمین اسکواش و باغ روی پشت بام دارد.

در این مرکز انواع رستوران های مختلف مالزیایی و بین المللی که در طبقات مختلف پراکنده شده اند موجود است. مثلا اگر شما به دنبال غذاهای دریایی و یا سوشی هستید می توانید به رستورانهای غذاهای دریایی Dynasty Dragon و شعبه رستوران های معروف هنگ کنگی کیم گری و یا رستوران سوشی کینگ این مرکز بروید. همچنین در طبقه پایین این مرکز یک فودکورت بزرگ است که انواع غذاهای بین المللی ازجمله غذاهای ژاپنی و چینی و غذاهای محلی مالزیایی را ارائه می دهد.

امکانات مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی

امکانات عمومی مجتمع تجاری تایمز اسکور سالن های غذاخوری محلی -مک دونالد – شهربازی – سالن های آرایش و ماساژ – سالن سینما -پارکینگ می باشد. امکانات بانکی موجود در مجتمع تجاری تایمز اسکوئر دستگاههای خودپرداز “می بانک مالزی” و “سی آی ام بی” می باشد و همچنین صرافی نیز در این مرکز وجود دارد.

راههای دسترسی به مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی

یکی از این راهها منوریل است که در ایستگاه منوریل ایمبی (IMBI) پیاده شده و با عبور از یک پل عابر پیاده به مرکز خرید برجایا تایمز برسید. البته با تاکسی و وسایل حمل ونقل دیگر نیز می توانید به این مرکز دسترسی داشته باشید.

ساعات بازگشایی مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح شروع به کار کرده و تا ساعت 10 شب نیز باز است و به مردم خدمت رسانی می کند.

 

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments