لوگوی ارشین پرواز

هتل مرکزی ایبیس وان دبی اقامت و رزرو اتاق 

هتل مرکزی ایبیس وان دبی واقع در خیابان شیخ زاید ارائه شده در تور ارزان دبی و در کنار مرکز تجارت جهانی دبی ورلد می باشد. این هتل دارای یک رستوران موتلفه ی آسیایی، یک کافه بار با تم و زمینه ی کشور کوبا، با سرگرمی های زنده، اتاق کنفرانس و سالن بدنسازی کاملا مجهز می باشد. وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز در هتل وجود دارد.

 

هتل مرکزی ایبیس وان دبی

تمام اتاقهای مدرن در هتل ایبیس وان با رنگهای خنثی طراحی شده و مجهز به میز کار، یک یخچال کوچک، یک صندوق داخل اتاق و یک تلویزیون صفحه تخت با گلچینی از کانالهای بین المللی می باشند. حمام های خصوصی دارای سشوار و دوش هستند.

هتل مرکزی ایبیس وان دبی

هتل مرکزی ایبیس وان دبی

مهمانان و مسافران می توانند از انواع غذاهای نوآورانه ی مشترک آسیایی در رستوران ووک اند کو لذت ببرند و در کافه بار و رستوران کوبانو لیتو با نوشیدنی های خاص و اجرای موسیقی زنده شبی هیجان انگیز و لذت بخش داشته باشند. مسافرانی که در هتل اقامت می گزینند، دسترسی راحت و رایگان به استخر بیرونی هتل در مرکز تجارت جهانی نوووتل در فاصله ی 5 دقیقه ای هتل، دارند.

هتل مرکزی ایبیس وان دبی

هتل مرکزی ایبیس وان دبی

این هتل با پای پیاده تا ایستگاه متروی مرکز تجارت جهانی فاصله اندکی داشته و تا فرودگاه بین المللی دبی با ماشین 15 دقیقه فاصله است. این هتل نیز در نزدیکی برج خلیفه، مرکز خرید دبی، و ساحل جمیرا واقع گردیده است. یک سرویس شاتل (حمل و نقل) رایگان به مراکز اصلی خرید دبی و سواحل دبی نیز وجود دارد.

زوجها علاقه ی خاصی به این هتل دارند- آنها رتبه ی 8.2 را به این هتل برای سفر دو نفره شان اختصاص دادند.

این هتل همچنین رتبه بهترین ارزش را در دبی از آن خود کرده است. مهمانان این هتل در مقایسه با دیگر مکان های این شهر در ازای پول پرداختی شادی بیشتری بدست می آورند.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments