لوگوی ارشین پرواز

قشم یکی از مقاصد پرتردد در کشور است و سالانه گردشگران زیادی به این جزیره زیبا سفر می کنند. در قشم جاذبه ها و سواحل متعدد، باعث جذب گردشگران به این جزیره می شود. به دلیل قرار گرفتن قشم در منطقه بیابانی این جزیره دارای آب و هوای گرم در تابستان می باشد و عده بیشتر گردشگران ترجیح می دهند تا در فصول سردتر به این جزیره سفر کنند. اکثرا گردشگران سفر خود را از شروع فصل پاییز تا اوایل بهار برنامه ریزی می کنند تا بتوانند از آب و هوای مطبوع جزیره استفاده کنند. با شروع فصل زمستان تور قشم به یکی از پرطرفدار ترین تور ها تبدیل می شود. تور قشم زمستان این امکان را به گردشگران می دهد تا در هوای خنک این جزیره به راحتی گردش کنند و از تفریحات جزیره بهره مند شوند.

بی شک تور قشم زمستان یکی از بهترین انتخاب های گردشگران برای سفر خواهد بود. این جزیره دارای پوشش گیاهی متنوع، دره و سواحل و کوه های بسیار زیبایی است که هریک دارای زیبایی خاص خود بوده  و بازدید از آن ها شما را با یکی از بی رقیب ترین و زیباترین جاذبه های جهان آشنا خواهد کرد. اگر در زمستان به قشم سفر کنید به راحتی می توانید در هوای خنک این جزیره در سواحل قدم بزنید و به تفریحات آبی و یا شنا بپردازید. تور قشم زمستان آرشین پرواز، فرصت بی نظیری برای سفر  و دیدار از جاذبه ها در هوای آفتابی و معتدل را در گردشگران قرار خواهد داد.

جاذبه های تور قشم زمستان 98:

جزایر ناز: یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های قشم، جزایر ناز است. در واقع جزایر ناز دو جزیره هستند که هنگامی که سطح آب دریا پایین می رود، این دو به همدیگر متصل می شوند و پس از اتفاق افتادن پدیده مد، دوباره ارتباط این دو جزیره با یکدیگر قطع می شود. اگر قصد بازدید از این جزایر زیبا را داشتید، حتما به زمان جزر و مد دریا توجه کنید.

دره ستارگان: یکی از جاذبه های زیبا در قشم، دره ستارگان است. این دره در نزدیکی روستای برکه خلف قرار گرفته است. قدمت این منطقه از نظر زمین شناسی به 2 میلیون سال پیش می رسد. به گذشت زمان و فرسایش خاک، مناظر بسیار زیبایی در این منطقه به وجود آمده است.

جزیره هنگام: یکی از زیباترین جزایری که در سفر به قشم می توانید از آن بازدید کنید، جزیره هنگام است. با رفتن به این منطقه در فصل خنک شانس دیدن دلفین ها را خواهید داشت.

غار نمکدان: یکی از زیباترین و بی نظیرترین جاذبه های قشم غار نمکدان است. این غار طولانی ترین غار نمکی جهان محسوب می شود و دارای 6 کیلومتر طول است. در ابتدا شاید به نظر بیاید که وارد یک منطقه پر از برف شده اید اما با دست زدن به دیواره های غار خواهید دید که تمامی آن از نمک پوشانده شده  است.

جنگل های حرا: یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی قشم، جنگل های حرا می باشند. این جنگل محل زندگی گونه های زیادی از جانوران نیز می باشد. درختانی که در این منطقه در آب قرار دارند با پدیده جزر و مد دریا، پدیدار و سپس ناپدید می شوند.

تنگه چاهکوه: یکی از مناطقی که در زمستان می توانید از آن بازدید کنید، تنگه چاهکوه است. در این محل چاه های زیادی وجود دارد که از آن ها برای جمع آوری آب استفاده می شده است. این تنگه در 90 کیلومتری شهر قشم قرار دارد.

هتل های تور قشم زمستان 98:

اگر در زمستان به قشم سفر کردید، برای انتخاب محل اقامت خود مشکلی نخواهید داشت. در این جزیره می توانید از هتل های لوکس تا هتل آپارتمان هایی با هزینه های متوسط و مقرون به صرفه و یا از خانه های بوم گردی برای اقامت خود استفاده کنید. البته خانه های بوم گردی می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. چرا که می توانید با سبک زندگی بومیان منطقه نیز آشنا شوید.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم: یکی از هتل های خوب جزیره قشم، هتا ساحلی خلیج فارس است. این هتل یک هتل 4 ستاره است که دارای امکانات رفاهی و خدمات بسیار مطلوبی می باشد.

هتل سورینت قشم: یکی از لوکس ترین هتل های که درقشم وجود دارد، هتل سورینت قشم است. این هتل یک هتل 5 ستاره است و در موقعیت بسیار خوبی از جزیره قشم قرار دارد. هتل سورینت قشم دارای امکانات بسیار زیادی است. سالن بدن سازی، سالن اجتماعات، خود پرداز و باشگاه بیلیارد از جمله امکاناتی است که در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل ارم قشم: یکی از هتل های مجهز و لوکسی که در جزیره قشم وجود دارد، هتل ارم است. این هتل در موقعیت بسیار خوبی از جزیره قشم قرار دارد. در این هتل می توانید از اتاق ها نظاره گر ساحل فیروزه ای خلیج فارس باشید.

هتل ریحان قشم: هتل ریحان قشم یکی از هتل های نوساز جزیره قشم است که دارای تجهیزات و ساختمان مدرنی می باشد. این هتل در فاصله نزدیکی از بازارها و مراکز خرید جزیره قرار گرفته است.

مراکز خرید تور قشم زمستان 98:

در سفر به قشم، خرید سوغاتی را فراموش نکنید. این جزیره نیز همانند سایر نقاط کشور دارای سوغاتی های خاص و منحصر به فردی می باشد. از جمله سوغاتی هایی که می توان در قشم تهیه کنید می توان خرما، ادویه جات، کیک هلر، صنایع دستی، حصیربافی و نان های محلی، را نام برد که از بازارها و مراکز خرید می توانید آن ها را تهیه نمایید. در این جزیره بازارهای بسیاری وجود دارد که امکان خرید اجناس با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار گردشگران قرار می دهد. بازار قدیم قشم، بازار بین المللی ستاره، بازار بزرگ فردوسی، مجتمع دو دلفین درگهان، بازار خلیج فارس، بازار مرجان، بازار ابریشم و بازار مرجان را نام برد.

غذاهای محلی تور قشم زمستان 98:

جزیره قشم، دارای غذاهای محلی بسیاری است که خوردن آن ها برای گردشگران می تواند بسیار لذت بخش باشد. البته بیشتر غذاهای این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مجاورت دریا، معمولا از آبزیان تهیه و آماده می شود و به همراه سس ها و ادوبه های مختلف سرو می شود.

ماهی برشته: یکی از غذاهای بسیار خوشمزه قشم، ماهی برشته است که از ماهی سنگسر یا سرخو تهیه می شود. برای درست کردن این ماهی انواع سبزیجات، فلفل و ادویه های مختلف را درون شکم ماهی جای می دهند و سپس آن را بر روی آتش می گذارند تا کباب شود.

زیبون: یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار مقوی که در قشم توسط بومیان تهیه می شود، زیبون است و در طبخ این غذا هم از ماهی استفاده می شود. سیب زمینی، گوجه فرنگی، ادویه جات و زردچوبه از سایر مواد تشکیل دهنده این غذا هستند.

کلمبا: کلمبا یکی از غذاهای محلی قشم است که از گندم پرک درست می شود. در این غذا نیز از ماهی استفاده می شود و با روش متفاوتی پس از آماده شدن به گندم اضافه می شود.

برنج دیشو: برنج دیشو یکی از خوشمزه ترین برنج هایی است که در این جزیره طبخ می شود. برای تهیه برنج دیشو از شیره خرما استفاده می کنند و پس از آن که آماده شد آن را با ماهی برشته سرو می نمایند.

تور قشم

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - آتا
  • تاریخ رفت: 8 و 9 و 10 و 11 مرداد
4.000.000 تومان

تورقشم 4 شب

4 شب و 5 روز
  • نوع سفر:هوایی - چابهار
  • تاریخ رفت: 9 و 10 و 11 و 12 مرداد
5.500.000 تومان