لوگوی ارشین پرواز

آنتالیا نوروز ایران ایرتور 1403

6 شب و 7 روز
  • نوع سفر :هوایی - ایران ایرتور
  • تاریخ رفت: 2 و 4 و 6 و 9 و 11 فروردین
22.330.000 تومان

تور نوروز آنتالیا 1403

6 شب و 7 روز
  • نوع سفر:هوایی - پگاسوس
  • تاریخ رفت: 29 اسفند و 7 و 8 فروردین
21.900.000 تومان

تور آنتالیا نوروز 1403

6 شب و 7 روز
  • نوع سفر :هوایی - قشم ایر
  • تاریخ رفت: 29 اسفند و 1 و 2 و 7 فروردین
18.990.000 تومان

قیمت تور آنتالیا – تور ارزان آنتالیا – آفر تور آنتالیا – نرخ تور آنتالیا – پرواز تور آنتالیا

تور آنتالیا یکی از بهترین و جذاب ترین تور های تابستانی است که هرساله مسافران و گردشگران فراوانی را به سفر آنتالیا فرا می خواند.تور سواحل مدیترانه برای علاقمندان به سفر و تفریحات و ورزش های آبی بسیار جذاب خواهد بود.

آب و هوای آنتالیا چگونه است؟

آنتالیا در منطقه ای مدیترانه ای واقع است و اختلاف دمای هوا در فصل تابستان و زمستان خیلی زیاد نیست.آنتالیا در فصل تابستان شرایط بسیار مناسبی برای پذیرش علاقمندان تفریحات و ورزش های آبی است.اما در زمستان آنتالیا تبدیل به شهری خاموش می شود و اغلب مردمان بومی آنتالیا در این شهر دیده می شوند اما در فصل تابستان شاید کمتر مردمان بومی این منطقه را بتوانید از میان جمعیت فراوان گردشگران ببینید.

در فصل زمستان تنها می توانید در پارک های آبی سرپوشیده به تفریحات و ورزش های آبی بپردازید.البته فصل پاییز هم زمان بدی برای سفر به آنتالیا نیست و هوا نسبت به زمستان معتدل تر است.

مهم ترین تفریحات آنتالیا چیست؟

اصلی ترین و جذاب ترین تفریحی ای گردشگران را به آنتالیا می کشاند تفریحات و ورزش های آبی این شهر زیبا است.تفریحات و ورزش هایی همچون قایق سواری در آب های خروشان رودخانه, موج سواری,اسکی روی آب, قایق رانی, تور رافتینگ و تور کشتی همراه با موسیقی زنده است.

البته در میان پارک های آبی فوق العاده آنتالیا رو هم از یاد نبرید. تفریح و گردش در این پارک های آبی نیز لذت و هیجان بسیار زیادی برای شما و همراهانتان به ارمغان می آورد.

با مناطق آنتالیا بیشتر آشنا شویم

آنتالیا به طور کلی به 4 بخش تقسیم می شود.منطقه side که منطقه ای دیدنی و زیبا است که سواحل شنی و نرم دارد و انواع پلاژها در این سواحل برای شما موجود است.این منطقه 1.5 تا مرکز شهر فاصله دارد و شما از هتل های 2 تا 5 ستاره را می توانید در این منطقه پیدا کنید.

منطقه بعدی منطقه lara kundu است که جدیدترین هتل های آنتالیا در این منطقه است و تمامی هتل های این منطقه 5 ستاره است.این منطقه نزدیگ فرودگاه آنتالیا است  و قیمت هتل های این منطقه نسبت به سایر مناطق پایین تر است.

منطقه kemer شاید بشود گفت معروف ترین منطقه آنتالیا است که طبیعی ترین و سرسبزترین منطقه آنتالیا است.هتل های این منطقه نیز 2 تا 5 ستاره هستندو گردشگرانی که به طبیعت علاقه دارند بیشتر به این منطقه سفر می کنند.

منطقه آخر belek است که بهترین و گران ترین هتل های آنتالیا را در خود جای داده است.99 درصد هتل های این منطقه 5 ستاره هستند.

بهترین پارک های آبی آنتالیا کدامند؟

آنتالیا پارک های آبی فراوانی دارد که شما در تور آنتالیا با آنها آشنا خواهید شد.اما چند مورد از این پارک های آبی شهرت بیشتری دارند و خدمات آن ها نیز با کیفیت بالاتری به شما ارائه می شود.

پارک آبی آکو یکی از بهترین و بزرگ ترین پارک های آبی آنتالیا است که جنوب غربی آنتالیا واقع گشته است و در ساحل مدیترانه قرار دارد.این پارک برای تمایم سنین مناسب است و شمامی توانید با خیال راحت کودکان خود را به این پارک ببرید و آن ها نیز در کنار شما از تفریح و هیجان های این پارک لذت ببرند.

پارک آبی ریکسوس پرمیوم نیز یکی دیگر از پارک های آبی آنتالیا است که در هتل 5 ستاره ریکسوس واقع گشته است و برای افرادی که در این هتل اقامت ندارند امکان ورود به این پارک آبی با پرداخت مبلغ ورودی امکان پذیر است.این پارک آبی در منطقه بلک واقع شده و تا آنتالیا 50 کیلومتر فاصله دارد.

پارک آبی ددمان نیز مانند ریکسوس متعلق به یک هتل است.این پارک آبی یکی از محبوب ترین پارک های آبی آنتالیا است که 23 سسره بزرگ و کوچک دارد و رودخانه ای با 350 مکتر طول در آن ساخته شده است.اطراف این پارک آبی را درختان و جنگل فرا گرفته است و برای کودکان و بزرگسالان مناسب است.

آشنایی با بهترین سواحل آنتالیا

آنتالیا به دلیل مجاورت با مدیترانه سواحل زیبای فراوانی دارد.از جمله لارا که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا است که در شرق آنتالیا قرار گرفته است و به دلیل آرامش بسیار زیادی که در این ساحل موجود است مکان مناسبی برای استراحت و آرامش گرفتن است.

ساحل کمر نیز یکی دیگر از سواحل محبوب آنتالیا است که در جنوب غربی آنتالیا واقع است و تا آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد.این ساحل ویژگی های مدرن فراوانی دارد و طرفداران زیادی دارد.

ساحل آلانیا نیز یکی دیگر از سواحل زیبایی است که در آلانیا واقع است و در 115 کیلومتری شرق آنتالیا قرار گرفته است.این منطقه اغلب مورد علاقه تروپاییان است و هتل های فراوانی نیز در این منطقه قرار گرفته است.

ساحل سیده در فاصله 65 کیومتری آنتالیا واقع است و آثار تاریخی زیادی را نیز در خود جای داده است از جمله آثار تاریخی روم باستان,حمام رومی ها, موزه و تئاتر باستانی و معبد آپولون

ساحل کنیالتی نیز یکی دیگر از سواحل بی نظیر آنتالیا است که قلب آنتالیا است و گردشگران روسی و آلمانی علاقه زیادی به این ساحل زیبا دارند.

ورودی این ساحل رایگان است و بهترین و کامل ترین امکانات را برای شما مهیا می کند.