لوگوی ارشین پرواز

آنتالیا یکی از مهم ترین شهرهای توریستی کشور ترکیه است که با توجه به نوع تفریحات هیجان انگیزی که دارد بسیار مورد استقبال افراد علاقمند به تفریحات هیجان انگیز قرار گرفته است. تور آنتالیا از بهترین انواع تورهای نوروزی است که انرژی مثبت بسیاری دارد.اگر قصد دارید با تور آنتالیا نوروز 1403 سفر کنید با ما همراه باشید تا شرایط آنتالیا را در فصل بهار و نوروزبرایتان شرح دهیم.

تعطیلات عید نوروز از بهترین موقعیت ها برای سفر به این شهر است زیرا اغلب تورهای آنتالیا 6 شب و 7 روز هستند که بهترین و بی دغدغه ترین زمان برای یک سفر 7 روزه تعطیلات نوروز است.آنتالیا از جمله شهرها و مقاصد گردشگری ای است که فصل بهار از بهترین زمان ها برای سفر به آن است.

آب و هوای آنتالیا در نوروز

آنتالیا شهری با آب و هوای معتدل و مدیترانه ای است که بهترین زمان و فصول برای سفر به این شهر بهار و تابستان است که در فصل تابستان در بهترین شرایط آب و هوایی قرار دارد.البته این شهر در فصل بهار نیز آب و هوای مطلوبی دارد و از طرفی برنامه های مفرح بسیاری به مناسبت سال نو در هتل ای آن برگزار می شود که بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار می گیرد.

تور-آنتالیا-نوروز

تور-آنتالیا-نوروز

اگر قصد دارید تور آنتالیا نوروز 1403 رادر فصل بهار تجربه نمایید باید بگویم میزان رطوبت و حرارت این شهر در شرایط نسبتا مطلوبی قرار دارد که حالت معتدلی دارد.در فصل بهار دمای هوای این شهر چیزی بین 18 تا 21 درجه است.این دما شرایط مطلوبی برای استفاده از تفریحات آبی و ساحلی است و بدون هیچ نگرانی ای می توانید به این شهر سفر کنید و از تفریحات آن نهایت لذت را ببرید.

جشن ها و فستیوال های آنتالیا در نوروز

آنتالیا از جمله بهترین شهرها و مقاصد اروپایی است که برای تجربه یک تفریح هیجان انگیز خانوادگی و به یادماندنی بسیار مناسب است.آب و هوای آنتالیا در فصل بهار شروع به گرم تر شدن می کند و به همین دلیل اروپاییان بسیاری برای آفتاب گرفتن و استفاده از گرما و تابش خورشید به این شهر سفر می کنند.

بهار یکی از شلوغ ترین فصل های شهر آنتالیا است و این اتفاق به دو دلیل می افتد اول اینکه در قاره اروپا بارندگی ها همچنان ادامه دارد و اروپاییان برای آفتاب گرفتن به این شهر مراجعه می کنند و دلیل دوم نیز سال نو شمسی است که به این بهانه برنامه های بسیاری در هتل ها و اماکن مهم این شهر برگزار می شود.

جشن عید نوروز از مراسم های بسیار مهم و مبارک برای مردم آنتالیا است که مردم این شهر در شروع فصل بهار یا عید نوروز به تهیه انواع خوراکی های لذیذ از غذا تا شیرینی جات می پردازند و با آن ها به دیدن یکدیگر می روند و علاوه بر این ها به برگزاری جشن ها می پردازند.

فستیوال کر آنتالیا از دیگر مراسمات این شهر است که 16 تا 20 فروردین برگزار می شود این فستیوال در نوروز با آهنگی از کارل ارف با همراهی گروه های کر و ارکستر های بزرگ برگزار می شود.این ارای بزرگ حدود 150 خواننده و 10 نوازنده دارد و قطعاتی از آن را نیز تکنوازان مشهور و بی نظیر اروپایی برگزار می کنند.

مسابقات دوچرخه سواری نیز از دیگر اتفاقات هیجان انگیز این شهر است که آکرا آن را برگزار می کند و در چهار منطقه و در کلاس 2.2 برگزار می شود.

از این مراسمات گذشته بسیاری از خوانندگان و افراد مشهور و هنرمندان بزرگ ایرانی در تور آنتالیا نوروز 1403 در هتل های این شهر برنامه اجرا می کنند.

تور-آنتالیا-ترکیه-سال-نو

تور-آنتالیا-ترکیه-سال-نو

پرواز های تهران به آنتالیا

پروازهایی که از تهران برای مسافران آنتالیا پرواز می کنند باتوجه به نوع پرواز در یکی از فرودگاه های آنتالیا, دنیزلی و یا اسپارتا فرود می آیند.ذکر این نکته نیز مهم است که اغلب پروازهای ایرانی در فرودگاه های دنیزلی و اسپارتا فرود می آیند که پس از آن به شهر آنتالیا ترانسفر می شوند.اگر دوست داریددر تور آنتالیا نوروز 1403 درفرودگاه آنتالیا فرود بیایید و نیازی به ترانسفر تا شهر آنتالیا را نداشته باشید بهتر است از پروازهای ترک استفاده نمایید.

هتل های آنتالیا در نوروز 1403

هتل های آنتالیا به طور کلی کیفیت بسیار بالایی دارند که اغلب ان ها نیز 5 ستاره با خدمات یوآل هستند.این شهر بهترین هتل های کشور ترکیه را دارد که جالب است بدانید برخی از هتل های این شهر نیز از دیدنی های آن محسوب میشوند.هتلهای آنتالیا از سایر هتل های ترکیه گران قیمت تر هستند و دلیل آن هم خدماتی است که ارائه می دهند و دلیل دم هم این است که این هتل ها اغلب دارای پارک آبی هستند.

از بهترین هتل های این شهر می توان به rexos premium , delphin imperial , rixos sungate , titanic bech و… اشاره کرد.