لوگوی ارشین پرواز

تور ارزان و لحظه آخری مشهد

همه ما از کودکی علاقمند به سفر به مشهد و زیارت حرم امام رضا بوده ایم و هستیم، تور مشهد یکی از مسیرهای پرطرفدار در میان شهرهای داخلی است. شهر مذهبی و توریستی مشهد یکی از کلان شهرهای کشورمان است که بستر مناسبی برای گردشگری در کنار زیارت امام رضا (ع) را فراهم کرده است.

برای سفر به مشهد می توانید به صورت زمینی یا هوایی اقدام کنید، همانطور که می دانید مسافران اغلب با هواپیما یا قطار به این شهر سفر می کنند، البته اتوبوس و خودرو شخصی هم جزو سایر روش های سفر به مشهد است. سفر با تور، برای سفری لوکس و مدرن یا حتی سفری ارزان و مقرون به صرفه بهترین گزینه است و تور مشهد با قطار از تورهای پر طرفدار است که اغلب مسافران زیادی این تور را برای سفر خود انتخاب می کنند.

تور ارزان مشهد

اصلی ترین دغدغه ی مسافران هزینه سفر است. بیشتر گردشگران به دنبال روش هایی برای کاهش هزینه های سفر هستند. سفر به شهر مشهد در تمام فصول سال انجام می شود که در برخی زمان ها و مناسبت ها با توجه به وجود تعطیلات و همچنین آب و هوای مناسب با استقبال بیشتری صورت می گیرد که مسلما سفر در این زمان ها پر هزینه تر است.

اگر به دنبال تور ارزان مشهد هستید؛ آژانس مسافرتی آرشین پرواز مجری تورهای داخلی متنوع و با کیفیت و در عین حال به صرفه است شما می توانید با توجه به خدمات و امکاناتی که انتظار دارید تورهای مقرون به صرفه ای را کارشناسان ما به شما پیشنهاد می کنند.

همیشه پکیج های تور ارزان مشهد شامل هتل آپارتمان و هتل های دو ستاره نمی شود بلکه در زمان هایی که سفر به این شهر کمتر صورت می گیرد امکان رزرو هتل و پرواز با قیمتی پایین تر وجود دارد که خوشبختانه ما در این باره رضایت مسافران را جلب کرده ایم و شما می توانید تورهای ارزان مشهد را با پروازهای معتبر و هتل های ۳ و یا حتی ۴ ستاره تجربه کنید.

حرم امام رضا

تور لحظه آخری مشهد

همانطور که گفتیم و می دانید مشهد یکی از مسیرهای پر طرفدار داخلی است که در زمان های مختلف مسافران به دنبال رزرو تور لحظه آخری برای این مسیر هستند. تور لحظه آخری مشهد که شامل پرواز های چارتری و دقیقه نودی و همچنین هتل های تخفیف دار است، بهترین گزینه برای سفری ارزان است.

تورهای لحظه آخری و ارزان بر خلاف تصور عموم شامل پرواز های رده پایین و هتل های ارزان و بی کیفیت نمی باشد و می توانید با هزینه ای کمتر امکانات و خدماتی ایده آل را تجربه کنید.

بهتر است بدانید که تورهای لحظه آخری مشهد زمانی ارائه می شود که قطار و یا هتلی که جای خالی دارد و حاضر است این جای خالی را با پایین ترین نرخ ممکن پر کند در لحظه های پایانی نزدیک به سفر اقدام به ارائه تخفیف روی تورهای مسافرتی می کند. در این تورها قیمت بلیط پروازی و هتل اقامت با بهترین نرخ ممکن ارائه می شود. تنها ایرادی که این تورها دارند این است که شما در هر لحظه باید آماده سفر باشید و چمدانتان را برداشته و به فرودگاه بروید.

پس همیشه تور لحظه آخری به معنای تور ارزان نیست و رزرو یک تور متناسب با امکاناتی که انتظار دارید، در واقع انتخاب مناسب و بهینه ای است که می تواند تا حدودی هزینه های سفرتان را کاهش دهد.

سفر به مشهد

شهر مشهد به یمن وجود بارگاه امام رضا یکی از بهترین مقاصد زیارتی کشورمان است، این شهر دومین شهر بزرگ ایران است و جزو پر جمعیت ترین ها به شمار می آید. مشهد هر ساله میزبان حدود بیست میلیون زائر و مسافر است، همین حضور مسافر باعث رونق تجاری و گردشگری در این شهر است و از آنجا که مشهد قطب گردشگری مذهبی ایران است اقتصاد آن بر پایه گردشگری است.

بعد از زیارت حرم امام رضا (ع)، برای گردشگری در مشهد گزینه های زیادی را پیش رو دارید؛ پارک ها، مراکز تفریحی، مکان های تاریخی، مقبره و آرامگاه بزرگان، پارک های آبی و طبیعتگردی.

شهر مشهد از بازار های قدیمی گرفته تا مراکز خرید متنوع و مدرن را داردکه می توانید تجربه ی خوبی از خرید را داشته باشید.

تور مشهد 2 شب و 3 روز

2 شب و 3 روز
  • نوع سفر:هوایی - زاگرس
  • تاریخ رفت: 30 و 31 فروردین و 1 و 2 و 3 و 4 اردیبهشت
2.900.000 تومان