لوگوی ارشین پرواز

تور لحظه آخری پوکت

7 شب و 8 روز
  • پرواز: هوای سلام ایر
  • تاریخ رفت: 10 و 17 و 24 و 31 اردیبهشت
38.930.000 تومان

تور تایلند تابستان 99


تور تایلند تابستان 99 :: تایلند کشوری زیبا در جنوب شرقی آسیاست که با در اختیار داشتن جاذبه های طبیعی شگفت انگیز و تفریحات بی نظیر افراد زیادی را در سال های اخیر با تور تایلند به خود جذب کند.

گردشگران معتقدند که تایلند کشوری چهار فصل است و در تمام فصل های سال می توان سفر خوبی را در این کشور تجربه کرد.در این مقاله قصد داریم حال و هوای تایلند در فصل تابستان را برای شما بگوییم تا برنامه ریزی لازم برای سفر با تور تایلند تابستان 99 را داشته باشید.

تایلند

آب و هوای تایلند در تابستان


تابستان های تایلند دارای آب و هوایی مطلوب و مناسب سفر و استفاده از تفریحات آبی است.معمولا بارندگی در فصل تابستان در این کشور کم می شود و اغلب روزها هوا صاف است.البته ممکن است در ماه مرداد شاهد کمی باران و وزش باد باشید که جای نگرانی نیست.

اگر به تفریحات ساحلی علاقه دارید و می خواهید با تور تایلند تابستان 99 سفر کنید پیشنهاد می کنیم در ماه های تیر و مرداد سفر خود را انجام دهید چراکه همانطور که گفته شد هوا در این ماه ها صاف است و بهترین فرصت برای استفاده از تفریحات آبی و ساحلی می باشد.

اما اگر تفریحات ساحلی خیلی برای شما مهم نیست می توانید در اواخر مرداد ماه یا در شهریور ماه با تور ترکیبی تایلند به این کشور سفر کنید و به بازدید از جنگل های استوایی که خیلی هم جذاب هستند بروید.

تفریحات تایلند در تابستان


یکی از بخش های جذاب هر سفر استفاده از تفریحات آن مقصد است که خوشبختانه در تور تایلند تابستان 98 تفریحات زیادی برای شما مهیاست.در ادامه به برخی از این تفریحات جذاب می پردازیم.

صخره نوردی و شیرجه در آب

صخره نوردی و شیرجه در آب یکی از تفریحاتی است که در کشور تایلند زیاد انجام می شود و طرفداران خاص خود را دارد. در فصل تابستان این ورزش و تفریح دوست داشتنی به اوج خود می رسد و با توجه به گرم شدن هوا افراد زیادی از آن استقبال می کنند.

اگر به این تفریح هیجانی علاقه دارید می توایند تجربه بی نظیری را در سفر خود ثبت کنید.به طوری که از لبه پله های این صخره ها بدون هیچ نگرانی بالا می روید و اگر هم بیوفتید در آب های شفاف و زلالی خواهید افتاد که باعث شادابی شما می شود.

خیالتان بابت امنیت راحت باشد و مطمئن باشید اگر از صخره پایین بیوفتید هیچ اتفاقی برای شما نمی افتد و در واقع فقط شیرجه ای بلند به داخل آب زده اید.

این تفریح جذاب را می توانید در اطراف کرابی و جزیره پوکت تجربه کنید.

رفتینگ پوکت

رفتینگ از جمله تفریحات تابستانی است که در سال های اخیر توانسته طرفداران زیادی جذب کنید.مشهور ترین رفتینگ تایلند رفتنیگ پوکت است که اغلب گردشگران در سفر با تور تایلند تابستان 99 آن را تجربه می کنند.

رفتنیگ هر هفته در شهرهای مختلف تایلند برگزار می شود.در این تفریح با استفاده از قایق های چند نفره در میان آب های نا آرام و خروشان به قایق سواری می پردازید.

بانجی جامپینگ

نام ورزش بانجی جامپینگ را قطعا تابحال بارها شنیده اید.ورزشی که می تواند لحظاتی شما را از تمام غم و قصه های دنیا دور کند.از نکات خوب این ورزش که در تایلند می توانید تجربه کنید این است که دو نفره هم می توان آن را انجام داد.

این را هم بگوییم که بانجی جامپینگ تایلند در نهایت امنیت برگزار می شود و نیازی به نگرانی از بابت امنیت نیست.

تور گیبون

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید پرواز را تجربه کنید این مکان برای شما طراحی و ساخته شده است.در این مجموعه یعنی تور گیبون پاتایا هیجانی را تجربه می کنید که شاید دیگر در زندگی شما تکرار نشود.

گردشگران می توانند در تور تایلند تابستان 99 بدون هیچگونه ترس و نگرانی و با نهایت امنیت پرواز را تجربه کنند و در میان جنگل ها و درختان بلند هیجانی باور نکردنی را حس کنند.لازم به ذکر است قبل از انجام این تفریح ، آموزش های لازم ارائه می شود