لوگوی ارشین پرواز

تور لحظه آخری پوکت

7 شب و 8 روز
  • پرواز: هوای سلام ایر
  • تاریخ رفت: 10 و 17 و 24 و 31 اردیبهشت
38.930.000 تومان

تور تایلند نوروز 99

سفر با تور تایلند یعنی سفر به سرزمین سرسبز و رویایی که می تواند بهترین سفر شما را رقم بزند.طبیعت بی نظیر تایلند خصوصا جزیره های بکر آن می تواند شما را شگفت زده کند.تایلند با جاذبه های گردشگری بی نظیر خود توانسته در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان و گردشگران سایر کشورها تبدیل شود.به همین دلیل تور تایلند نوروز 99 می تواند به یکی از بهترین سفرهای شما در زندگی تبدیل شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های این تور آشنا کنیم تا بتوانید سفری حساب شده را تجربه کنید.

آشنایی با تایلند

کشور تایلند با نام سابق سیام کشوری فوق العاده زیبا در شبه جزیره هند و چین قرار دارد که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است.این کشور از جنوب با مالزی ، از شمال با برمه و لائوس و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه است.

پایتخت و پر جمعیت ترین شهر تایلند بانکوک است و 95 درصد مردم آن بودایی هستند.

مساحت این کشور حدود 513 هزار کیلومتر است و جمعیت آن نیز 64 میلیون نفر می باشد.تایلند به عنوان قطب گردشگری جنوب شرقی آسیا شناخته می شود و اغلب افرادی که به این کشور سفر می کنند به قصد و منظور تفریح  سفر می کنند.

آب و هوای تایلند در  فصل بهار

اگر قصد سفر با تورهای تایلند نوروز 99 را دارید ابتدا باید از آب و هوای این کشور در فصل بهار اطلاعات کافی را داشته باشید تا بتوانید برنامه ریزی مناسب را برای سفر انجام دهید.

در سفر با تور تایلند نوروز 99 در فروردین ماه با آب و هوایی آفتابی و بسیار مطلوب روبرو می شوید.در این زمان از سال هوا صاف و آفتابی است و همین موضوع باعث می شود تا به راحتی از جاذبه های گردشگری تایلند بازدید کنید و حتی می توانید از تفریحات ساحلی و آبی آن هم استفاده کنید.

در ماه خرداد تقریبا در برخی از روزها شاهد بارش های پراکنده خواهید بود و سفر در این ماه به کشور تایلند با استقبال کمتری برخوردار می شود.

جاذبه های گردشگری تایلند

تایلند یکی از کشور هایی است که جاذبه های گردشگری آن بسیار زیاد هستند و برای بازدید از همه آن ها شاید به روزهای خیلی زیادی نیاز داشته باشید.

با توجه به اینکه شهرهای توریستی این کشور زیاد هستند قطعا جاذبه های آن نیز بیشتر می شوند.محبوب ترین شهرهای تایلند عبارتند از : پاتایا ، پوکت ، بانکوک و سامویی .در ادامه به چند مورد از بهترین جاذبه های تایلند که در این شهرها قرار دارند می پردازیم.

خیابان واکینگ استریت

از واکینگ استریت می توان به عنوان مشهور ترین خیابان در تور تایلند نوروز 99 نام برد.این خیابان چند سالی است که به پر جنب و  جوش ترین خیابان تایلند تبدیل شده و از ساعت های شروع شب تا نزدیک صبح آرام و قرار ندارد.

این خیابان قلب تپنده شهر پاتایا است و افرادی که به دنبال تفریحات شبانه و دیسکو های مشهور می گردند به این خیابان می روند.

کمتر کسی پیدا می شود که با تور ترکیبی تایلند سفر کند و از خیابان واکینگ استریت بازدید نکند.اگر به دنبال این هستید که شبی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید حتما از این خیابان بازدید کنید.

جزیره سیمیلان

تایلند جزایر زیادی را در خود دارد که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند.یکی از این جزایر فوق العاده زیبا جزیره سیمیلان است.این جزیره زیبا در 84 کیلومتری شهر پوکت قرار دارد و دلیل محبوبیت آن مرجان های بسیار زیبا و داشتن آبزیان متنوع است.این جزیره زیبا را می توان به عنوان یکی از 10 مقصد رویایی برای سفر و انجام غواصی معرفی کرد.

مهم ترین ویژگی های جزایر سیمیلان عبارتند از : آب های زلال و زیبا ، سواحل شنی ، صخره های مرجانی و…در اینجا مرجان هایی خواهید دید که در هیچ جای دنیا یافت نمی شوند.

جزیره فی فی

به گفته باستان شناسان جزیره فی فی خیلی قدیمی است و قدمت آن به زمان قبل از دایناسور ها بر می گردد.جزیره فی فی یکی از زیباترین جزایر تایلند است و از دو بخش فی فی له و فی فی دان تشکیل شده است.

در تور تایلند نوروز 99 در بخش کوچک تر که فی فی له نام دارد کسی زندگی نمی کند و خالی از سکنه است اما در بخش بزرگ تر آن افراد بومی زندگی می کنند و گردشگران زیادی هم در حال رفت و آمد و بازدید از آن هستند.نکته جالب این است که در کنار طبیعت بی نظیر این جزیره می توانید از امکاناتی مانند هتل ، کافه و رستوران و بار های دنج لذت ببرید.

برای رفتن به فی فی باید از پوکت با کشتی های سریع السیر سفر کنید تا در عرض 45 دقیقه به این جزیره زیبا برسید.

بازار شناور پاتایا

این را به شما قول می دهیم که یکی از جاذبه هایی که نظر شما را جلب می کند بازار شناور پاتایا است.این بازار علاوه بر امکان تجربه خریدی متفاوت می تواند یکی از بی نظیر ترین تجربیات زندگی شما را رقم بزند.

در این بازار مواد غذایی تازه و رنگارنگ به فروش می رسند و تفاوت آن با سایر بازار ها این است که شما با استفاده از قایق می توانید در بازار گشت و گذار داشته باشید و از خرید خود در تور تایلند نوروز 99 لذت ببرید.