لوگوی ارشین پرواز

تور دبی 5 شب نوروز1403

5 شب و 6 روز
  • نوع سفر:هوایی - ماهان
  • تاریخ رفت: 11 و 15 و 17 فروردین
19.600.000 تومان

تور دبی 4 شب نوزوز

4 شب و 5 روز
  • نوع سفر:هوایی - ایرعربیا
  • تاریخ رفت: 10 و 11 و 14 فروردین
18.390.000 تومان

تور دبی از اصفهان

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر: پرواز
  • تاریخ رفت:تماس تلفنی
تماس تلفنی

تور دبی از شیراز

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر: پرواز
  • تاریخ رفت:تماس تلفنی
تماس تلفنی

تور دبی از مشهد

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر: پرواز
  • تاریخ رفت:تماس تلفنی
تماس تلفنی

هیجان انگیز ترین تفریحات آبی و ساحلی در تور دبی تابستان98

دبی شهری ساحلی در کشور امارات متحده است که در جنوب کشور عزیزمان ایران قرار گرفته است.سفر به این شهر از جمله پرطرفدارترین تورها برای گردشگران جهان و البته ایرانیان است.این شهر در فاصله کمی تا کشور عزیزمان در آب های خلیج فارس قرار گرفته است.تمامی جاذبه ای این شهر باعث شده است تور دبی برای بسیاری از ایرانیان جذابیت و محبوبیت زیادی داشته باشد.

چرا تور دبی تابستان98 ؟

دبی شهری گرم و خشک است که کم تر پیش می آید آب و هوای معتدل داشته باشد این شهر در اکثر زمان ها گرم است اما با توجه به ساحلی بودن این شهر فصول گرم نیز جاذبه های خاص خودش را دارد.

سواحل دبی یکی از بهترین انتخاب ها برای تفریح و وقت گذرانی است.سواحل دبی تفریحات و امکانات بسیار عالی ای برای تفریح دارد.این نکته نیز حائز اهمیت است که اکثر سواحل بسیار لوکس و خاص دبی متعلق به هتل های این شهر لوکس است.

تفریحات آبی دبی فقط در گشت و گذار در سواحل دبی خلاصه نمی شود از دیگر تفریحات ساحلی و آبی دبی می توان به دلفیناریوم دبی, اسکی رو آب دبی, آکواریوم دبی, غواصی, هواپیمای دریایی, ماهیگیری, قایق سواری, کشتی سواری, جت اسکی, پارک های آبی دبی, فلای برد, موج سواری, پاراسل, دوچرخه آبی و … اشاره کرد.

در بین تمامی این موارد سواحل دبی و پارک های آبی دبی از جمله بهترین تفریحات تابستانی دبی هستند.از بهترین سواحل دبی می توان به ساحل الممزر, ساحل جمیرا, ساحل روسی, ساحل کایت, ساحل برج, ساحل رویال و… همچنین از بهترین پارک های آبی دبی می توان به پارک های آبی وایلد وادی, آکواونچر, آیس لند, اسپلش پد, لگولند, لاگونت و…. اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم پیش از رزرو تور خود بررسی و تحقیق های لازم را داشته باشید و با شناخت بیشتر, بهترین تور را رزرو نمایید.شناخت شما نسبت به شهر مقصدتان به شما کمک خواهد کرد انتخاب بهتری برای محل اقامت و پرواز خود داشته باشید و با برنامه ریزی بهتر از تور خود استفاده نمایید و تمامی جاذبه ها و زیبایی های شهر مقصد را بازدید کنید و بیشترین لذت را از تور خود ببرید.

تور دبی تابستان98 آرشین پرواز

یکی از تورهای تابستانی که آرشین به مسافران خود ارائه خواهد داد تور دبی تابستان است که هرساله طرفداران فراوانی دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188423462 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.

خدمات تور دبی تابستان : بلیط رفت و برگشت با پرواز – اقامت در هتل با صبحانه( برخی هتل ها نهار نیز ارائه می دهند) – ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی – لیدر فارسی زبان – ویزای توریستی – بیمه مسافرتی

پروازهای تور دبی : برای تور دبی پروازهای متنوع و زیادی برگزار می شود که از بهترین این پروازها ایرعربیا, امارات, ایران ایر و ماهان و… را نام برد.