لوگوی ارشین پرواز

تور قشم

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - آتا
  • تاریخ رفت: 7 و 8 و 9 و 10 و 14 و 15 و 16 اردییبهشت
4.350.000 تومان

تجربه ی تفریحی ارزان با تور قشم تابستان 98

بیشتر افراد بخاطر اینکه در فصل تابستان مدارس تعطیل است، در این فصل به تفریح و گشت و گذار می پردازند، اغلب گردشگران زمانی را به دنبال انتخاب مقصدی برای سفر می باشند.

تور قشم تابستان 98 یکی از گزینه ها برای سفر و تفریح است چرا که در فصل تابستان با توجه به گرم شدن هوا فرصت مناسبی برای شنا و غواصی و همچنین تجربه ی تفریحات آبی برای شما فراهم است.

جزیره قشم، مقصدی توریست پذیر است که جاذبه ی زیادی برای دیدن و تفریح دارد، با توجه به اینکه فصل تابستان قشم هوایی به شدت گرم دارد اما به عنوان مقصد سفر انتخاب می شود. اگر شما هم در تابستان 98 قصد سفر به قشم را دارید می توانید سفر به قشم را با قیمتی بسیار پایین تر از سایر فصول تجربه کنید، از اینرو می توانید به صفحه تور قشم ارزان مراجعه کنید و نسبت به رزرو تور اقدام نمایید.

تور قشم تابستان 98 آرشین پرواز

آژانس مسافرتی آرشین پرواز مجری تورهای داخلی و خارجی؛ ضمن آرزوی سفری خوش برای مسافران همواره در تلاش است که پکیج های مسافرتی قشم را با کیفیتی ایده آل ارائه دهد. شما می توانید با تماس با کارشناسان ما نسبت به رزرو تورهای تابستانی قشم اقدام کنید. همچنین برای مشاهده سایر تورهای تابستانی از جمله تور کیش تابستان 98 و تور مشهد تابستان 98 به صفحه تور مربوطه مراجعه کنید.

تور قشم تابستان 98

اغلب گردشگران با آغاز فصل گرما، ترجیح می دهند که به مقاصد جنوبی سفر نکنند، در اینصورت شما می توانید با هزینه ی کمتری به جزیره ی قشم سفر کنید.

قشم گزینه های زیادی برای گشت و گذار دارد؛ در تابستان با توجه به اینکه هوا گرم است مقصدی خلوت به شمار می آید. در زمان های پایانی روز و شب ها هوا به مراتب بهتر است و شما می توانید به خرید و تفریح و گشت و گذار بپردازید. البته که در تمام مکان های سپوشیده سیستم های سرمایشی وجود دارد و شما در این مکان ها احساس گرما نمی کنید.

خدمات تور قشم تابستان 98

بهتر است که مسافران پیش از رزرو تور اطلاعاتی را راجع به خدمات تور قشم کسب کنید، خدمات پکیج های مسافرتی رو بسته به نوع تور ارائه می گردد.

بلیط رفت و برگشت

رزرو هتل

ترانسفر فرودگاهی

بیمه مسافرتی

گشت شهری

راهنمای تور

انتخاب هتل و پرواز دلخوه خارج از پکیج

آب و هوای قشم در تابستان

همانطور که می دانید قشم در تابستان به شدت گرم و شرجی است؛ به طوری که باید انتظار دمای بالای 30 درجه را داشته باشید. میانگین دمای قشم در گرم ترین روزها یعنی تیر و مرداد به 34 تا 38 درجه می رسد.

آب و هوا تاثیر مستقیمی روی گردشگری این جزیره دارد و با توجه به قصدتان از سفر بهترین زمان برایتان متفاوت است. با توجه به اینکه بیشتر جاذبه های قشم رو باز است، فصل گرما زمان مناسبی برای رفتن به قشم نیست و برای گشت و گذار بهتر است که در فصول سرد سال به قشم بروید.

در فصول گرم علاوه بر اینکه آب دریا مناسب شنا است و همچنین مسافران کمتری به قشم سفر می کنند و با توجه به تخفیفاتی که فروشندگان ارائه می دهند، برای خرید از بازارها زمان مناسبی است.