لوگوی ارشین پرواز

تور تفلیس بهار 1403

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - آسمان
  • تاریخ رفت: 31 فروردین و 3 و 4 و 6 و 7 و 9 اردیبهشت
5.690.000 تومان

تور تفلیس + باتومی

6 شب و 7 روز
  • نوع سفر : هوایی - آسمان
  • تاریخ رفت: 31 فروردین , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 10 اردیبهشت
10.990.000 تومان

تور گرجستان تابستان 99

اگر می خواهید در بهترین شرایط آب و هوایی و در شرایطی که بتوان بهترین تفریحات آبی را تجربه کرد با تور گرجستان سفر کنید پیشنهاد می کنیم تور گرجستان تابستان 99 آرشین پرواز را انتخاب کنید.

گرجستان کشوری توریستی در اروپای شرقی است که با داشتن جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوان گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این کشور گرجستان فصل تابستان است چراکه می توانید بهترین تفریحات آبی و ساحلی را تجربه کنید.

با سفر به گرجستان در فصل تابستان می توانید سفری رویایی داشته باشید و در واقع به کشوری سفر کرده اید که با فرهنگ و آداب ایرانی بسیار نزدیک هستند.مردم گرجستان بسیار مهمان نواز هستند و با روی خوش از گردشگران به ویژه گردشگران ایرانی استقبال می کنند.

تور لحظه آخری گرجستان

قیمت تور گرجستان تابستان 99

همانطور که گفتیم یکی از بهترین زمان های سفر به گرجستان تابستان است اما باید این را هم بدانید که قیمت تور گرجستان در فصل تابستان کمی بالاتر از روزها و فصول دیگر سال است چراکه درخواست خرید تور برای این کشور زیاد می شود و افراد زیادی خود را برای سفر به این کشور آماده می کنند.بنابراین قیمت پرواز های گرجستان و همچنین هتل های تفلیس و باتومی نسبت به روزهای دیگر کمی بالاتر می روند.

اینکه می گوییم قیمت بالاتر است به این معنی نیست که نمی توانید تور خریداری کنید.آژانس مسافرتی آرشین پرواز همیشه بهترین تورها و را با بهترین قیمت ها و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد و این اطمینان را به شما می دهیم تا سفری یه یاد ماندی را تجربه کنید.

به طور کلی گرجستان یکی از مقاصد گردشگری ارزان است که با هزینه ای نه چندان زیادی می توانید به آن سفر کنید.

اگر در فصل تابستان به این کشور سفر کردید حتما غذاهای محلی شهرهایی مثل تفلیس و باتومی را امتحان کنید.در این شهرها انواع غذاهای خیابانی و محلی و انواع رستوران ها و فست فود ها وجود دارد که می توانید با هزینه ای مناسب آن ها را سفارش دهید و لذت ببرید.

آب و هوای تور گرجستان تابستان 99

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در سفر باید به آن توجه کرد آب و هوا است.آب و هوای گرجستان در فصل تابستان مطلوب و معتدل است به طوری که گرمای آذار دهنده ای ندارد و می توانید به راحتی در شهر به گشت و گذار بپردازید.هوای خنک و باد دلپذیری که در فصل تابستان در این کشور وجود دارد باعث می شود گشت و گذار در شهر و جنگل گردی جذابی را تجربه کنید.

تفریحات گرجستان در تابستان

یکی از اصلی ترین بخش های سفر در فصل تابستان تفریحات هیجان انگیزی است که می توانید آن ها را تجربه کنید.گرجستان با داشتن تفریحاتی متنوع می تواند سفری یه یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.در ادامه به برخی از تفریحات جذابی که می توانید در سفر با تور گرجستان تابستان 99 تجربه کنید اشاره می کنیم.

پاراگلایدر : پاراگلایدر یکی از محبوب ترین تفریحاتی است می توانید در سفر به این کشور تجربه کنید.اگر اهل هیجان هستید و از ارتفاع نمی ترسید پاراگلایدر را حتما تجربه کنید.این ورزش مهیج زمانی جذاب تر می شود که در فصل تابستان و در کشور گرجستان انجام شود چراکه می توانید از چشم انداز زیبای این کشور در ارتفاع لذت ببرید.

بالن سواری : بالن سواری نیز یکی از تفریحات مهیج کشور گرجستان است که می توانید برای تجربه آن به دره آلازونی بروید.این دره در دامنه های جنوبی کوه های قفقاز قرار دارد و دارای 100 کیلومتر طول است.هزینه بالن سواری حدود 180 دلار است.

رفتینگ : رفتینگ یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز است که در سال های گذاشته توانسته از محبوبیت زیادی برخوردار شود.در گرجستان 5 رودخانه وجود دارد که این تفریح در آن ها برگزار می شود.رفتینگ گرجستان معمولا از اواخر آوریل تا 15 اکتبر برگزار می شود و استقبال از آن نیز بسیار زیاد است.

کوه نوردی در کازبگی : کازبگی یکی از مناطق کوهستانی معروف گرجستان است که در فصل تابستان یکی از بهترین مناطق برای کوه نوردی می باشد.در فصل تابستان این منطقه هوای خنک دارد و کوه نوردی را لذت بخش می کند.می توانید از شهر تفلیس با استفاده از اتوبوس خود را به کازبگی برسانید.این مسیر حدود 3 ساعت زمان می برد.