لوگوی ارشین پرواز

تور تفلیس بهار 1403

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - آسمان
  • تاریخ رفت: 10 و 17 و 24 اردیبهشت
8.140.000 تومان

تور تفلیس + باتومی

6 شب و 7 روز
  • نوع سفر : هوایی - آسمان
  • تاریخ رفت: 11 و 14 و 18 و 21 و 25 اردیبهشت و 1 و 4 خرداد
11.800.000 تومان

تور گرجستان نوروز 99


تور گرجستان نوروز 99 : گرجستان یکی از کشورهای نزدیک به ایران است که در سال های اخیر توانسته صنعت گردشگری خود را بهبود بخشد و در میان گردشگران خصوصا گردشگران ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار شود. تور گرجستان با توجه به ارزان بودن و عدم نیاز به ویزا برای افراد ایرانی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سفر در نوروز 99 باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در تور گرجستان نوروز 99 چه چیزهایی انتظار شما را می کشند.

آشنایی با گرجستان

شاید با کشور گرجستان آشنایی زیادی نداشته باشید بنابراین بهتر است این کشور را به شما معرفی کنیم تا با شناخت کافی به سفر بروید.

گرجستان کشوری بین اروپا و آسیاست اما جزو کشورهای اوپایی محسوب می شود.می توان گفت دو سوم این کشور را کوهستان ها به خود اختصاص داده اند و تنوع آب و هوایی هم در این کشور بسیار کم نظیر است.

با وجود اینکه این کشور با روسیه همسایه است اما سرمای آن مثل روسیه نیست و از آب و هوای بهتری برخورار است.کشور گرجستان از لحاظ تاریخی هم کشوری با قدمت محسوب می شود و داستان های زیادی از آن به جا مانده است.دین مسیحیت در این کشور به عنوان دین رسمی شناخته می شود اما بخشی از مردم آن مسلمان هستند.

پایتخت گرجستان شهر تفلیس است که به عنوان یکی از شهرهای توریستی در تور گرجستان نوروز 99 هم شناخته می شود.شهر باتومی در کنار شهر تفلیس به عنوان دو مقصد پر طرفدار در کشور گرجستان در بین مردم جا افتاده اند.به همین دلیل برخی از گردشگران با تور ترکیبی گرجستان به این کشور سفر می کنند تا بتوانند از هر دو شهر بازدید کنند.

آب و هوای گرجستان در نوروز 99

معمولا آب و هوای گرجستان در فصل بهار بسیار مطلوب و خنک است به همین دلیل است که برخی بهترین زمان سفر به گرجستان را فصل بهار می دانند.بهترین آب و هوای گرجستان را در فصل بهار تجربه خواهید کرد.در ماه مارس آب و هوای شهر تفلیس معتدل و برای گشت و گذار بسیار مطلوب است.

جالب است بدانید در برخی نقاط شهر تفلیس جشن سال نو ایرانی یا همان عید نوروز برگزار می شود و می توانید در این جشن ها شرکت کنید.با توجه به آب و هوای مطلوب گرجستان در این زمان می توانید به باتومی سفر کنید و از تفریحات آبی و ساحلی آن لذت ببرید.

آب و هوای باتومی به دلیل نزدیکی به دریا کمی شرجی است اما باعث اذیت شدن شما نمی شود و مطمئن باشید که از گشت و گذار در این شهر بندری لذت خواهید برد.

جاذبه های گردشگری گرجستان

در سفر با تور گرجستان نوروز 99 جاذبه های گردشگری زیادی پیش روی شما قرار دارد که بازدید از آن ها می تواند سفر شما را دلچسب و لذت بخش کند.در ادامه به برخی از این جاذبه های می پردازیم.

پل صلح تفلیس

پل صلح یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری گرجستان و شهر تفلیس است که در این شهر و بر روی رود کورا خودنمایی می کند.این پل به دستور شورای شهر تفلیس ساخته شد و در سال 2010 رسما افتتاح شد.

طول پل صلح حدود 150 متر است و چشم انداز بسیار زیبایی به قلعه ناریکالا و کلیسای متخی دارد.پل صلح یکی از جاذبه هایی است که حتما باید در سفر با تور گرجستان نوروز 99 از آن بازدید کنید.

قلعه ناریکالا

قلعه ناریکالا یکی یگر از دیدنی های شهر تفلیس و تور گرجستان نوروز 99 است که پیشنهاد می شود در سفر به این کشور از آن بازدید کنید.ناریکالا یکی از بهترین جاذبه های تاریخی کشور گرجستان است و جالب است بدانید که در زمان ساسانیان ساخته شده و به نوعی یک سازه ایرانی محسوب می شود.این قلعه را می توانید از نقاط مختلف شهر ببینید اما برای تجربه بهتر و درک عظمت آن پیشنهاد می کنیم از نزدیک آن را ببینید.

ساحل سحرآمیز باتومی

ساحل سحرآمیز در شهر باتومی قرار دارد و برای علاقمندان به ساحل و تفریحات ساحلی بسیار محبوب است.بیشتر جذابیت و محبوبیت این ساحل به این دلیل است که به گفته مردم و البته به تایید دانشمندان ، خاک این ساحل دارای خاصیت درمانی است و بیماری های قلبی و عروقی را درمان می کند.

به همین دلیل بسیاری از گردشگران حتما برای درمان بیماری های خود به این ساحل سر می زنند و شانس خود را امتحان می کنند.شما هم در تور گرجستان نوروز 99 می توانید به راحتی به باتومی سفر کنید و در ساحل سحرآمیز آن آفتاب بگیرید.

مجسمه عشق یا مجسمه علی و نینو

شاید تا به حال درباره مجسمه عشق شنیده باشید و یا کلیپ های آن را در اینترنت دیده باشید.این مجسمه یکی از آثار هنری شگفت انگیز کشور گرجستان است که توسط “تامارا” مجسمه ساز مشهور ساخته شد.

مجسمه علی و نینو به عنوان سمبل دوستی بین دو کشور آذربایجان و گرجستان شناخته می شود و دلیل آن هم برمی گردد به داستان عاشقانه علی و نینو.

شمایل این مجسمه زن و مردی است که با لایه های فلزی ساخته شده اند و دارای 7 متر ارتفاع هستند.نکته جالب این است که این مجسمه ها متحرک هستند و هر چند دقیقه یک بار به حرکت در می آیند و همدیگر را در آغوش می کشند سپس از هم دور می شوند.

خیابان شاردنی تفلیس

خیابان شاردنی را می توان معروف ترین خیابان شهر تفلیس دانست که شبگردی در آن می تواند بسیار لذت بخش باشد.در این خیابان هر چیزی که بخواهید می توانید پیدا کنید و حتی برای قدم زدن هم می توانید آن را انتخاب کنید.

این خبایان پر است از کافه و کلاب های شبانه که می توانند ساعات خوشی را برای شما رقم بزنند.از لحاظ موقعیت مکانی خیابان شاردنی فاصله چندانی به مرکز شهر ندارد و دسترسی به آن آسان است.