لوگوی ارشین پرواز

تور تابستان مشهد 98 ؛ شوق زیارت در تعطیلات تابستان

تابستان فرصت مناسبی برای مسافرت رفتن است. تور مشهد یکی از مسیرهای پر مسافر در تابستان است که برای همه ما شهری پر از خاطره های خوب از کودکی مان است. با شروع تابستان و تعطیل شدن مدارس سفر به شهر مشهد اوج می گیرد و این شهر یکی از شهر های پر بازدید کشورمان است که میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است. اگر شما هم قصد سفری زیارتی و سیاحتی را دارید شهر مشهد بهترین گزینه است. مشهد به یمن وجود بارگاه امام رضا (ع) در بیشتر ایام سال بویژه مناسبت ها شور و حال بیشتری دارد. اما تور تابستان مشهد 98 جزو تورهایی است که پر طرفدار است.

تور تابستان مشهد 98 آرشین پرواز

آژانس مسافرتی آرشین پرواز برگزار کننده تورهای مشهد با قیمتی مناسب آرزوی سفری به یادماندنی برای شما را دارد. شما برای رزرو تورهای تابستانی مشهد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در مورد تورهای مشهد کسب کنید. همچنین برای رزرو سایر تورها از جمله تور کیش تابستان 98 و تور قشم تابستان 98 به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

مشهد در تابستان مقصدی ایده آل است چون هم آب و هوای خوبی دارد و هم اینکه تعطیلات شرایط مناسبی را فراهم کرده که می توانید با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. کلان شهر مشهد بعد از تهران دومین شهر بزرگ ایران است که از لحاظ فرهنگی و اقتصادی شرایط ایده آلی را برای گردشگری دارد.

بهترین زمان سفر به مشهد

مشهد میزبان گردشگران داخلی و خارجی است و بخاطر جاذبه های زیادی که دارد برای گردشگری و گشت و گذار ایده آل است. بازارها، رستوران ها، پارک های تفریحی، پارک های آبی و مقابر بزرگان همه و همه مشهد را به مقصدی توریستی تبدیل کرده است.

خدمات

همه مان می دانیم که در سفر به مشهد با تورهای مسافرتی خدمات و امکاناتی به گردشگران ارائه می شود که بهتر است پیش از سفر راجع به به این خدمات اطلاعات کسب کنید:

رزرو هتل اقامتی

بلیط رفت و برگشت

بیمه مسافرتی

ترانسفر فرودگاهی

گشت شهری

راهنما

انتخاب هتل و پرواز دلخوه خارج از پکیج

آب و هوای مشهد در تابستان

همانطور که گفتیم مشهد در فصول مختلف میزبان مسافران زیادی است ولی در تابستان مشهد بیش از هر زمان دیگری شلوغ است. میانگین دمای مشهد در تابستان 32 درجه سانتی گراد است و آب و هوای نسبتا گرم و معتدلی دارد ولی با این حال مناسب گردشگری است.

جاذبه های گردشگری مشهد در تابستان

مناطق گردشگری و توریستی شهر مشهد زیاد است و در این شهر برای گشت و گذار زمان کم می آورید. مشهد از هر لحاظ مکان های زیادی برای گشت و گذار دارد؛ مراکز تفریحی، بناهای تاریخی، مقبره و آرامگاه بزرگان، پارک ها، پارک های آبی و طبیعتگردی.

تابستان فرصت مناسبی برای رفتن به تفرجگاه های مشهد است و طبیعتگردی در مشهد می تواند لذت سفرتان را دو چندان کند.برای طبیعتگردی شهر مشهدپارک ها و تفرجگاه های زیادی دارد؛ پارک وکیل آباد، پارک ملت، باغ گیاهشناسی، پارک کوهسنگی و پارک ملی مشهد و همچنین آبشار ارتکند، تفرجگاه چالیدره، دهکده چوبین، روستای پاژ، روستای بوژان، دره هفت غار، افلاک نمای خیام و قدمگاه نیشابور از جمله تفرجگاه های اطراف مشهد هستند.

تور مشهد تابستان 98

از جمله جاذبه های تاریخی که در تابستان می توانید از آن بازدید کنید؛ گنبد هارونیه، چهارطاقی بازه هور، چهار باغ و مدرسه عباسقلی خان را معرفی کرد.

اگر علاقه به بازدید از آرامگاه بزرگانداشتید می توانید به مقبره بزرگانی چون فردوسی، خیام، عطار نیشابوری، آرامگاه خواجه ربیع، آرامگاه خواجه اباصلت، مهدی اخوان ثالث و نادرشاه افشار روید.

علاقمندان به مکان های تاریخی می توانند از خانه های تاریخی توکلی، ملک، پیشه وران و فرهنگسرای بهشت دیدن کنید.

پارک های آبی مشهد هم می تواند گزینه مناسبی برای تفریح و سرگرمی باشد.

در میان تفرجگاه های مشهد طرقبه مشهد و شاندیز مشهد بسیار معروف و شناخته شده هستند.