لوگوی ارشین پرواز

رکورد آنتالیا :: آنتالیا شهری توریستی است که هر ساله در فصول گرم سال تعداد زیادی از مسافران علاقمند به گردشگری و البته تفریحات و ورزش های آبی را به خود جذب می کند تور آنتالیا فرصت بسیار مناسبی برای تجربه زیبایی های تکرار نشدنی آنتالیا است. رکورد آنتالیا در ژوئن شکسته شد که حدود دو میلیون نفر بازدید کننده و گردشگر داشته است و 1.9 میلیون نفر از آن ها گردشگران خارجی و 680 نفر هم گردشگران داخلی بودند.

رکورد آنتالیا

رکورد آنتالیا

در این میان روس ها در بین بازدید کنندگان آنتالیا رتبه اول را کسب کرده است  و آلمانی های در رتبه دوم  پس از ان اوکراین, انگلیس و لهستان قرار می گیرند.این شهر بی نظیر در روز 23 ژوتن با وترد شدن تعداد 7945 گردشگر رکورد تعداد گردشگران را شکست.در بین ماه های ژانویه تا ژوئن حدود 4.8 میلیون نفر از آنتالیا دیدن کردن که 4.6 میلیون نفر گردشگران خارجی و 235 هزار نفر هم گردشگران داخلی بوده اند.

بازدید کنندگان آنتالیا در 6 ماه ابتدایی سال رشدی حدود 40.18 داشته که در مقایسه با سال گذشته رشد 38.5 درصدی داشته است.آلمان با ورود 847745 نفر , اوکراین با 310669 نفر, انگلیس با 239360 نفر و لهستان با 153554 نفر و البته پیش از تمامی این ها روسیه است که بیشترین گردشگران را به آنتالیا داشته اند.

رکورد جدید آنتالیا

رکورد جدید آنتالیا

میزان رشد گردشگران از این کشور ها به ترتیب 41.9 درصد آلمان , 9.5 درصد اوکراین, 71.7 انگلیس و 76.9 برای لهستان بوده است.کشور ترکیه و شهر آنتالیا شاهد ورود رکورد شکن گردشگران در ماه های ابتدایی سال است که آب و هوایی مناسب تری برای تفریحات آبی دارد و تعداد این بازدید کنندگان 5.1 میلیون نفر بوده است و این یعنی رشد 36 درصدی نسبت به سال گذشته برای این شهر.

آنتالیا شهری بی نظیر برای تجربه ورزش ها و تفریحات آبی است که نظر هر گردشگری را به خود جذب می کند.امکانات این شهر در زمینه تفریحات و ورزش های آبی بسیار مناسب و تکمیل است علاوه بر این مورد این شهر در بازی گلف نیز امکانات و شرایط بسیار مناسبی را دارد.اگر تا کنون به آنتالیا سفر نکرده اید پیشنهاد می کنیم با تور آنتالیا سفر کنید و از تجربه بی نظیر تفریحات آبی و پارک های آبی بی نظیر لذت ببرید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments