لوگوی ارشین پرواز

آنتالیا مدیوم اسکله قدیمی آنتالیا است…

یکی از دلایل پدید آمدن شهر زیبای آنتالیا وجود اسکله قدیمی آنتالیا است که موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد.در تور آنتالیا در این اسکله چرخی بزنید تا به یقین برسید که این اسکله و بندرگاه نقش بسیار مهمی در بوجد آمدن این شهر داشته است.

اسکله قدیمی آنتالیا ترکیه

اسکله قدیمی آنتالیا ترکیه

اسکله قدیمی آنتالیا بر روی صخره های زیبای ساحل مدیترانه ساخته شده است و اطراف آن با موج ها پوشیده شده است که این موج شکن ها را شاید بتوان یک اثر تاریخی بی نظیر دانست که مربوط به دوره حکومت سلجوقیان است.این اسکله محل مدیریت و برنامه ریزی درباره تورهای آبی مدیترانه و قایق های این شهر است.

این بندر و اسکله محل رفت و آمد افراد زیادی است و رستوران ها و کافه های فراوانی دارد که می توانید در این رستوران ها به خوردن ناهار بگذرانید و در هنگام غروب آفتاب در کافه های این اسکله به تماشای غروب زیبای آفتاب بنشینید.

اسکله قدیمی آنتالیای ترکیه

اسکله قدیمی آنتالیای ترکیه

این بندر در قدیم یک مرکز اقتصادی بوده است و محل داد و ستد و تجارت برای تجار این شهر بوده است چه بسا که امروزه نیز این بندر یک مرکز خرید بی نظیر است که محل مناسبی برای خرید به حساب می آید.قدمت این بندرگاه و اسکله حدود 150 سال است که از قرن 2 تا اواسط قرت 20 بندر اصلی آنتالیا بوده است.

اسکله قدیمی آنتالیا در منطقه کالیچی آنتالیا است که دسترسی به این محل هم بسیار راحت است و با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی می توانید به این منطقه دسترسی داشته باشید.

آرشین پرواز همراه شماست تا بتوانید در سفر به آنتالیا علاوه بر انتخاب پرواز و هتل محل اقامت مناسب بتوانید بهترین و مناسب ترین مکان های تفریحی آنتالیا را برای تفریح انتخاب نمایید و با شناخت نسبتا خوبی به این مکان بروید و لذت بیشتری از سفر خود ببرید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
بتول نجفی
4 سال قبل

خیلی زیباوقشنگ هستندانشالله حتمامیاییم