لوگوی ارشین پرواز

تور آنتالیا آبان 97 سفری هیجان انگیز

تور آنتالیا آبان 97 :: آنتالیا شهری است ساحلی که در شمال خلیج آنتالیا و جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده است و بزرگ ترین شهر ترکیه است که در ساحل مدیترانه است.آنتالیا در دره ی ساحلی است که با رشته کوه های تاروس محاصره گشته است.

تور آنتالیا آبان 97

تور آنتالیا آبان 97

شما اگر علاقمند به طبیعت, تاریخ و یا هیجان و انرژی هستید در هر صورت می توانید به آنتالیا سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید. تور آنتالیا برای تمامی افراد جذاب خواهد بود. اگر به آثار تاریخی علاقه دارید به آنتالیا سفر کنید و از آسپندوس, پاسه لیس باستانی, موزه باستان شناسی آنتالیا, کالیچی, موزه اسباب بازی آنتالیا, پرگه, بندر قدیمی و مسجد ییولی مینارت و… دیدن نمایید.

اگر شما از جمله دوستداران مناظر طبیعی و طبیعت گردی هستید نیز از سفر به آنتالیا لذت خواهید برد.آنتالیا مملو از مناظر بکر طبیعی است که افراد علاقمند به طبیعت از سفر به این شهر لذت فراوان خواهند برد.

تورآنتالیا آبان 97

تورآنتالیا آبان 97

و اما علاقمندان به هیجان و انرژی که در آنتالیا بیشترین لذت را خواهند برد! آنتالیا پارک های آبی تعددی دارد که امکانات فراوانی را برای گردشگران علاقمند به تفریحات آبی فراهم می آورد.سواحل متعدد و پارک های آبی فراوان آنتالیا را به مقصد گردشگری بسیاری از علاقمندان به طبیعت و تفریحات آبی تبدیل کرده است.

شما با رزرو تور ارزان آنتالیا می توانید به این شهر پر از هیجان سفر کنید و تجربه ای تکرار نشدنی از سفر را برای خود بسازید.تور آنتالیا فرصتی استثنایی است برای تمامی افراد علاقمند به سفر و گردش در طبیعت.

جشنواره ها و فستیوال های تور آنتالیا آبان 97

جشنواره آنتالیا که همان جشنواره فرهنگی سالانه آنتالیا است که در طول 18 روز از 12 تا 29 سپتامبر در آنتالیا برگزار می شود.

جشنواره فیلم پرتغال طلایی که یک فستیوال ملی است و هر ساله در ماه سپتامبر یا اکتبر برگزار می شود.

تورآنتالیا آبان97

تورآنتالیا آبان97

جشنواره موسیقی که یک جشنواره بین المللی است و هر ساله در طول 6 روز از ماه اکتبر برگزار می شود.

و بسیاری از جشنواره ها و فستیوال های دیگر که بستگی به تاریخی که تور خود را انتخاب می کنید می توانید در آنها شرکت کنید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments