لوگوی ارشین پرواز

تور آنتالیا اسفند 97 :: اقتصاد آنتالیا به میزان زیادی بستگی به گردشگرانی دارد که هر ساله به این شهر سفر می کنند شاید بتوان گفت آنتالیا قطب گردشگری مهمی برای ترکیه محسوب می شود. فصل زمستان و البته اسفند ماه آب و هوای آنتالیا در شرایط خیلی مطلوبی برای علاقمندان به تفریحات آبی نسبت و اکثر علاقمندان به تفریحات و ورزش های آبی در فصل بهار و تابستان تور آنتالیا را انتخاب می کنند.

تور آنتالیا اسفند 97

تور آنتالیا اسفند 97

در تور آنتالیا اسفند 97 به دلیل نزدیکی به عید نوروز مخصوصا در روزهای آخر اسفند ماه تعداد گردشگران این شهر نسبت به تمام فصل زمستان بیشتر می شود علی الخصوص زمانی که آب و هوای این روزهای سال معتدل تر و گرم تر شود.

البته گفتنی است بسیاری از افراد اسفند ماه را برای سفر خود انتخاب می کنند تا در روزهای شلوغ عید نوروز به آنتالیا سفر نکنند و اگر شما از جمله طرفداران آرامش هستید باید گفت سفر به آنتالیا در فصل پاییز و زمستان بسیار آرامش بخش تر خواهد زیرا در این فصول تعداد گردشگران کاهش می یابد و شهر آنتالیا بسیار خلوت تر است.از طرفی زیبایی های طبیعی و تاریخی آنتالیا نیز شاید بتواند انتخاب مناسبی برای روزهای سرد این شهر باشد.

قیمت تور آنتالیا اسفند 97

تور آنتالیا اسفند97

تور آنتالیا اسفند97

علاوه آرامش سفر در زمستان شاید قیمت تور آنتالیا نیز برای مسافران وسوسه انگیز باشد! در فصل زمستان و شرایطی که آب و هوا سرد تر می شود قیمت تور آنتالیا بسیار ارزان تر می شود و اگر شما هزینه سفر برایتان مهم باشد فصل پاییز و زمستان را برای سفر خود انتخاب می کنید.در فصل بهار و تابستان قیمت تور آنتالیا بالاتر از فصل پاییز و زمستان است.

از طرفی فصل بهار و تابستان زمان مناسبی برای استفاده از امکانات تفریحات آبی در این شهر است و این خود دلیل بسیار بزرگی برای انتخاب فصل بهار و تابستان برای سفر به آنتالیا است.

 

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments