لوگوی ارشین پرواز

سفری به یاد ماندنی با تور آنتالیا شهریور 97

تور آنتالیا شهریور 97 :: اغلب ایرانی ها برای سفر و گشت و گذار در فصل تابستان شهریور ماه را انتخاب می کنند از طرفی تور آنتالیا در شهریور ماه در بهترین و مناسب ترین آب و خوا نیز برگزار می گردد.شرایط آب و هوایی اغلب مناطق اطراف ایران همچون کشور عزیزمان ایران در شرایط مطلوبی قرار دارد و ترکیه هم که از همسایگان ایران است از این قاعده مستثنا نیست.

تور آنتالیا شهریور 97

تور آنتالیا شهریور 97

خدمات تور آنتالیا شهریور 97

به طور کلی تمامی تورهای آنتالیا خدمات روتین خاصی دارد از جمله بلیط رفت و برگشت, لیدر فارسی زبان, اقامت هتل, بیمه, ترانسفرفرودگاهی و …

تور آنتالیا شهریور ماه97

تور آنتالیا شهریور ماه97

اما آنچه شهریور ماه را از سایر ماه های سال متمایز می کند آب و هوای بسیار مطلوب ترکیه برای گشت و گذار و تفریح است.تفریحات آبی در آب و هوای مطلوب شهریورماه بیش از سایر ماه ها لذت بخش خواهد بود.تور آنتالیا شهریور 97 فرصت بسیار مناسبی برای استفاده از آب و هوای مطلوب و فرح بخش این ماه آنتالیا است.

جالب است بدانید که صنعت اصلی آنتالیا جذب توریست است و بیشترین در آمد خود را از طریق جذب توریست به این شهر به دست می آورند و به همین دلیل در این شهر اغلب نیازهای یک توریست در دسترس است.

بهداشت آنتالیا

آنتالیا وضعیت بهداشتی مناسبی دارد و زیر نظر مرکز توسعه ی غرب مدیترانه BAKA است و تعداد زیادی بیمارستان دولتی در سرتاسر این شهر قرار دارد. تور آنتالیا شهریور 97 برای شما تور امنی خواهد بود و شما در تمامی طول سفر وضعیت بهداشت مناسبی خواهید داشت. در ضمن توجه نمایید که شما از طرف آژانس بیمه خواهید شد و هیچ نگرانی ای از بابت مراجعه به مراکز درمانی نخواهید داشت و تمامی هزینه های درمانی شما به شما بازخواهد گشت.

بهداشت تور آنتالیا شهریور 97

بهداشت تور آنتالیا شهریور 97

اگر شما خواهان تور ارزان آنتالیا هستید نگران نباشید, قیمت تور شما هیچ اثری در شرایط بیمه ای و بهداشتی ای که در طول سفر خواهید داشت ندارد.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments