لوگوی ارشین پرواز

سفر با تور آنتالیا مهر 97

تور آنتالیا مهر 97 :: آنتالیا شهری پر جاذبه است که به دلیل مجاورت با دریای مدیترانه و داشتن مناظر طبیعی بسیار فراوان هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. تور آنتالیا یکی از تورهای پر طرفدار ترکیه است که به نام تور سواحل مدیترانه نیز شهرت دارد.

تور آنتالیا مهر 97

تور آنتالیا مهر 97

تور آنتالیا مهر 97 قطعا یکی از بهترین و خاطره سازترین تورهای شما خواهد بود زیرا ابتدای فصل پاییز زمان بسیار مناسبی برای سفر به آنتالیا است.در این تاریخ آب و هوای آنتالیا در شرایط نسبتا مساعدی قرار دارد و آب و هوا هنوز زمستانی نشده است. اگر از گرما فراری هستید سفر به آنتالیا در فصل پاییز و زمستان را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید در تور آنتالیا مهر 97

با وضعیت خرید در ترکیه حتما آشنا هستید پس اگر به آنتالیا سفر کردید خرید و گردش در مراکز خرید آنتالیا را فراموش نکنید.از جمله معروف ترین و بهترین مراکز خرید آنتالیا مرکز خرید تراسیتی, مارک و بلک را می توان نام برد.البته بهترین زمان خرید در آنتالیا فصل بهار و تابستان است.

مراکز خرید تور آنتالیا مهر 97

مراکز خرید تور آنتالیا مهر 97

تفریحات تور آنتالیا مهر 97

آنتالیا تفریحات آبی, جاذبه های طبیعی و تاریخی را با هم دارد.اگر دوست دار طبیعت هستید حتما از طبیعت بکر و زیبای آنتالیا دیدن نمایید, اگر از علاقمندان به ماجراجویی و آبزیان هستید از آکواریوم آنتالیا دیدن نمایید و اگر به آثار تاریخی علاقه دارید حتما به قلعه رومیان, قلعه ایچی, و آثار تاریخی آسپندوس, شهر قدیمی ترمسوس و شهر پرگ که در نزدیکی آنتالیا است سری بزنید و از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرید.

پارک آبی تور آنتالیا مهر 97

پارک آبی تور آنتالیا مهر 97

همچنین اگر به تفریحات آبی علاقه دارید به پارک های آبی آنتالیا از جمله پارک آبی آکوالند که در کنار ساحل مدیترانه است و همچنین به سواحل زیبای مدیترانه در آنتالیا از جمله ساحل کنیالتی و لارا سری بزنید.

قیمت تور آنتالیا مهر 97

قیمت تور آنتالیا شما به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله محل اقامت انتخابی شما, پرواز , خدمات, موقعیت مکانی هتل شما, فصل و تاریخ سفر شما به آنتالیا و….

در فصل پاییز قیمت آنتالیا در شرایط میانه قرار دارد و می توان گفت قیمت ها در این تاریخ مناسب است و شما می توانید یک تور ارزان آنتالیا را برای خود و همسفران خود انتخاب نمایید

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments