لوگوی ارشین پرواز

تور استانبول ژانویه بهترین فرصت برای سفر به شهر زیبای استانبول در سال نو میلادی است.استانبول بهترین شهر ترکیه برای جشن سال نو میلادی محسوب می شود، در شهرستان های مختلف ترکیه جشن سال نو برگزار میشود اما جشن سال نو در استانبول خیلی باشکوه تر از سایر مناطق ترکیه است . در مراسم جشن کریسمس در استانبول مراسم آتش بازی و جشن در قسمت های مختلف برگزار میشود ، مردم دور هم جمع میشوند و تا نیمه های شب ، شادی ، هیجان و پایکوبی در سراسر شهر استانبول جریان دارد . جالب است بدانید مسیحیت در این شهر جز اقلیت های مذهبی محسوب میشود اما تمامی مردم شهر در کنار این اقلیت مذهبی استانبول سال نو رو جشن میگیرند.

تور استانبول ژانویه

تور استانبول ژانویه

مکان های برگزاری جشن سال نو میلادی در استانبول
جشن سال نو میلادی در استانبول در میدان تکسیم ، خیابان استقلال ، برج گالاتا و مهم تر از همه در  تنگه بسفر برگزار میشود و مکان های ذکر شده ، محل تجمع مردم برای مراسم آتش بازی  است . مراسم در تنگه بسفر و خیابان استقلال باشکوه تر از سایر مناطق برگزار میشود . تنگه بسفر شب ها منظره زیبایی دارد که همه افراد را به وجد میاورد و به دلیل فضای باز منطقه بسفر ، افراد بیشتری میتوانند در کنار هم جمع شوند و هیجان بیشتری به جشن بدهند.در تور استانبول ژانویه رزرو گشت شهری در شب زیبای کریسمس را فراموش نکنید.

چطور بهترین ساعات را در تور استانبول ژانویه برای خود رقم بزنیم؟

به چند روش می شود ساعات خوشی رو در این جشن بزرگ تجربه کرد :

۱- بین مردمی که در خیابان هستند باشید و آتش بازی و شادی را در کنار مردم شهر بزرگ استانبول تجربه کنید و شام رو هم در رستوران های اطراف میل کنید.

۲-  تور کشتی کروز تنگه بسفر را رزرو کنید و از ساعت ۷ شب تا ۳ نیمه شب در کشتی جشن بگیرید و تنگه بسفر و آتش بازی ها را از کشتی تماشا کنید و شام را روی عرشه کشتی میل کنید.

تور ارزان استانبول ژانویه

تور ارزان استانبول ژانویه

۳ – در یکی از بهترین رستوران های تنگه بسفر یعنی رستوران  ۳۶۰ یا رستوران ul29 ، میز رزرو کنید و یک شب عالی را در این رستوران ها تجربه کنید و در کنار صرف شام منظره رویایی تنگه بسفر رو تماشا کنید.

۴ – مراسم جشن سال نو را در هتل سپری کنید . بعضی از هتل های استانبول برای مراسم جشن سال نو میلادی سنگ تمام میگذارند و شما در هتل نیز لذت زیادی خواهید برد.

 

بهترین هتل های استانبول برای جشن سال نو میلادی کدام است؟

هتل هیلتون و هتل گرند حیات که هردو از جمله بهترین هتل های پنج ستاره استانبول هستند، هتل ماریوت و  هتل نیپون که هردو از برترین هتل های چهار ستاره استانبول هستند . اقامت در یکی از این هتل های مذکور در ایام ژانویه میتواند برای شما و همراهانتان بهترین خاطرات را بسازد. اما اکثر ایرانیایی که سال نو ار در هتل هیلتون سپری کرده اند بسیار احساس رضایتمندی داشته اند . تور استانبول کریسمس را در یکی از هتل های مذکور سپری کنید و لذت ببرید.

تور استانبول ژانویه۲۰۱۸

تور استانبول ژانویه۲۰۱۸

مراکز خرید بزرگ استانبول در ژانویه باز خواهند بود ؟

بسیار از گردشگران نه تنها ایرانیان, به دلیل دیدار از مراکز خرید بزرگ استانبول با تور ارزان استانبول به این شهر سفر میکنند و علاقه دارند بدانند مراکز خرید در چه روزها و تاریخ هایی تعطیل هستند . شاید جالب باشد که بدانید مراکز خرید در این زمان باز هستند و تعداد معدودی بسته خواهند بود زیرا این روز در ترکیه تعطیل رسمی نیست !!

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments