لوگوی ارشین پرواز

تور تایلند تابستان 97

تور تایلند تابستان 97 :: تایلند کشوری در شبه جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست.این کشور از شمال با برمه و لائوس از شرق با لائوس و کامبوج از جنوب با مالزی و خلیج تایلند و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه است.زبان رسمی کشور تایلندی است همچنین پایتخت و پرجمعیت ترین شهر آن بانکوک می باشد.

 

تور تایلند تابستان 97آب و هوای تایلند

آب و هوای گرمسیری با سه فصل متمایز گرم و خشک.بارانی و خنک

فصل گرم و خشک از ماه مارس تا ماه می ادامه دارد در این فصل متوسط درجه حرارت 34 درجه سلسیوس است و رطوبت هوا 75% است.فصل بارانی از ماه ژوئن تا ماه اکتبر ادامه دارد و متوسط درجه حرارت به 29 درجه سلسیوس و میزان رطوبت به 87% افزایش می یابد.فصل خنک از ماه  نوامبر تا فوریه است.در این فصل درجه حرارت بین 20 تا 32 درجه سلسیوس در نوسان است.

 

فرهنگ تایلند

کشور بودایی تایلند که قرن ها با نام سیام شناخته می شد شاهراه مذهب فرهنگ و مهاجرت آسیای جنوب شرقی بوده است.تایلند کنونی در سال 1238 ایجاد شده و بر خلاف کشورهای منظقه هیچگاه مستعمره و تحت سلطنه قدرت های اروپایی نبوده است.

تور تایلند تابستان 97

تور تایلند تابستان 97

زبان تایلند

زبان تایلندی یکی از قدیمی ترین زبان های شرق آسیاست و بیشتر مردم تایلند به این زبان صحبت می کنند هر چشن گویش های قومی و منطقه ای بسیاری نیز در نقاط مختلف این کشور وجود دارد.تایلندی زبان رسمی این کشور است و الفبای مخصوص خود را دارد.زبان گفتاری و نوشتاری این کشور کاملا برای کسانی که به این کشور سفر می کنند غیر قابل فهم است.

تفریحات تایلند

تایلند دارای مکان ها و شهرهای مختلفی و با خصوصیات مختلفی می باشد که از مهمترین آنها می توان به شهر های  بانکوک و پاتایا و پوکت اشاره کرد که هرکدام از این شهر ها به خودی خود دارای مکان های بسیار زیادی باری تفریح هستند.

از تفریحات پاتایا می توان به بازی های آبی.شوی آلکازر و بانجی جامپینگ اشاره کرد.همچنین اگر به طبیعت بکر علاقه دارید می توانید از جزیره ی زیبای پوکت دیدن کنید.

 

تور تایلند تابستان 97

مناطق تایلند

کشور پادشهای تایلند دارای 76 استان است که به ترتیب منظقه جغرافیایی دسته بندی می شوند.

مهمترین مناطق تایلند عبارتند از: بانکوک-پاتایا-پوکت

 

بهداشت در تایلند

به گزارش سازمان بهداشت جهانی تایلند نخستین کشور آسیایی است که توانسته موارد انتقال ویروس اچ آی وی از مادر به نوزاد را ریشه کن کند.امید به زندگی درکشور تایلند به طور میانگین 71 سال است.

 

شهر پاتایا در تایلند

پاتایا یکی از تورسیتی ترین شهر های تایلند است.پاتایا شهری ساحلی کوچکی است که در ساحل شرقی تایلند قرار داردشهر پاتایا در فاصله 165 کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد.

شهر پاتایا با بازدید بیش از 5 میلیون توریست خارجی در سال یکی از مهمترین مناطق تورسیتی کشور تایلند به حساب می آید.همچنین این شهر به دلیل وجود کاباره ها و انواع محلات تفریحات شبانه شهرت جهانی دارد.

 

 

 

 

 

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments