لوگوی ارشین پرواز

سفر با تور تایلند تیر 97

تور تایلند تیر 97::فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به تایلند و استفاده از تفریحات آبی این کشور است و اگر در فصل تابستان به این کشور سفر کنید شک نکنید که لذت خواهید برد.تور تایلند در تابستان یکی از پر مخاطب ترین تورهاست.

تور تایلند تیر 97

تور تایلند تیر 97

تفریحات تور تایلند تیر 97

سفر به بانکوک و اکتشاف بانکوک به عنوان مقصدی باستانی و مدرن با تور تایلند آرشین پرواز که دارای قیمت های مناسب و هتل های لوکس می باشد.

کاخ بزرگ بانکوک

هر کسی که به بانکوک سفر میکند باید از این مکان دیدن کند.این کاخ یکی از مهم ترین مراکز گردشگری بانکوک است که در سال 1782 بع عنوان خانه پادشاه تایلند ساخته شد و به مدت 150 سال از آن روز به عنوان دادگاه سلطنتی مقر دولت و پایگاه وزارت جنگ و حتی ضرابخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

تور تایلند تیر 97

تور تایلند تیر 97

سفر با قایق در بانکوک

قایق سواری در راه های پر پیچ رودخانه  چائو فرایا مناظر جالبی را به شما نشان می دهد که می تواند یک تجربه تکرار نشدنی را به شما هدیه کند.

غذاهای تایلند

جاده سوی رامباتری با داشتن رستوران ها و غذاهای خیابانی ترکیب جالی از محله چینی ها و مراکز خرید مدرن است.این جاده به شکل یک نعل اسب و شمال رستوران های زنجیره ای بسیاری است که بسیار آرامش بخش می باشند.

 

حمل و نقل در تایلند

شبکه حمل و نقل در تایلند متراکم است و با آن تقریبا می توانید به همه جازی کشور سفر کنید.در تایلند اتوبوس محبوب ترین وسیله حمل و نقل است و توسط بیشتر مردم استفاده می شود و شرکت های زیادی هم هستند که برای رفت و آمد مردم مینی ون ارائه می دهند.

برای رفتن به جزایر تایلند می توانید از کشتی های مسافربری و قایق استفاده کنید.در بانکوک در کنار توک توک ها و تاکسی های چند رنگ به وسایل حمل و نقل دیگری مثل مترو و اسکای ترین و قایق های سریع السیر رودخانه چائو فرایا هم دسترسی دارید.

پروازهای تایلند

پرواز راهی عالی برای اجتناب از مسافرت هایطولانی جاده ای و ریل است و لزوما هم چندان گرا نیست مخصوصا شرکت هواپیمایی نوک ایر پرواز های ارزانی دارد.20 شهر تایلند دارای فرودگاه هستند و اگرذ بخواهید از این شهرها راهی بانکوک شوید حتما پرواز مناسبی پیدا می کنید.

 

هتل های تایلند

هر گردشگر در سفر خود به تایلند با مساله مهم اقامت در آن شهر روبرو می شود.امروزه مکان های اقامتی مختلفی در تایلند برای ارائه خدمات به مسافران وجود دارد.که در زیر ما به برخی هتل های تایلند اشاره می کنیم.

منتین هتل: یکی از هتل های لوکس تایلند منتین هتل است.این هتل در شاهر بانکوک قرار دارد.یک هتل 4 ستاره است و دارای امکانات رفاهی کامل می باشد.

هتل ارکید شرایتون: یکی از گران قیمت ترین و لوکس ترین هتل های تایلند در بانکوک هتل ارکید شرایتون است که دارای امکانات رفاهی کامل است و همچنین درجه ی آن 5 ستاره می باشد.

هتل سیتروس پارک: اگر در سفر خود به تایلند  به شهر پاتایا رفتید حتما روی گزینه ی هتل سیتروس پارک فکر کنید.بی شک اقامت در این هتل یکی از خاطره انگیر تزین لحظات زندگی شما خواهد بود.این هتل در نزدیکی ساحل زیبای پاتایا قرار دارد و دارای تمامی امکانات رفاهیست.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments