لوگوی ارشین پرواز

تور تایلند نوروز ۹۸

تور تایلند در نوروز ۹۸:: تایلند یکی از مقاصد گردشگری می باشد که در میان تمام مردم دنیا به خصوص مردم کشور عزیزمان ایران طرفداران زیبادی دارد و هر ساله گردشگران بسیاز زیادی را به خود جذب می کند.

گردشگرانی که تایلند را برای سفر انتخاب می کنند می توانند با یک تیر چند نشان بزنند و هم از تفریحات این کشور استفاده کنند هم از مراکز خرید دیدن کنند و به خرید بپردازند.به همین دلیل تور تایلند در  نوروز 98 قطعا برای گردشگران سفری شگفت انگیز خواهد بود.

تور تایلند در نوروز ۹۸

تور تایلند در نوروز ۹۸

حمل و نقل تور تایلند در نوروز ۹۸

شبکه حمل و نقل در تایلند تقریبا متراکم است و می توانید به همه جای این کشور با آسانی سفر کنید.اتوبوس محبوب ترین وسیله حمل و نقل در تایلند است و توسط بیشتر مردم استفاده می شود.همچنین شرکت های زیادی در تایلند برای رفت و آمد مینی ون ارائه می دهند.

برای رفتن به جزایر تایلند می توانید از کشتی های مسافربری و قایق استفاده کنید که در نوع خود بسیاز جذاب خواهد بود.در بانکوک به تاکسی و اسکای ترین و مترو نیز دسترسی دارید.

تور تایلند در نوروز 98

پرواز های تور تایلند نوروز ۹۸

پرواز راهی عالی برای اجتناب از مسافرت های طولانی جاده ای و ریلی است و لزوما هم چندان گران نیست.20 شهر در تایلند دارای فرودگاه هستند و اگر بخواهید سفر هوایی به تایلند داشته باشید قطعا پرواز مناسبی پیدا می کنید.

تور تایلند آرشین پرواز بهترین پرواز ها را برای مسافرین عزیز ارائه می دهد از جمله ایرلاین محبوب ماهان و عمان ایر

غذاهای تایلند

جاده سوی رامباتری با داشتن رستوران ها و غذاهای خیابانی ترکیب جالی از محله چینی ها و مراکز خرید مدرن است.این جاده به شکل یک نعل اسب و شمال رستوران های زنجیره ای بسیاری است که بسیار آرامش بخش می باشند.

هتل های تور تایلند در نوروز ۹۸

هر گردشگر در سفر خود به تایلند با مساله مهم اقامت در آن شهر روبرو می شود.امروزه مکان های اقامتی مختلفی در تایلند برای ارائه خدمات به مسافران وجود دارد.که در زیر ما به برخی هتل های تایلند اشاره می کنیم.

منتین هتل: یکی از هتل های لوکس تایلند منتین هتل است.این هتل در شاهر بانکوک قرار دارد.یک هتل 4 ستاره است و دارای امکانات رفاهی کامل می باشد.

هتل ارکید شرایتون: یکی از گران قیمت ترین و لوکس ترین هتل های تایلند در بانکوک هتل ارکید شرایتون است که دارای امکانات رفاهی کامل است و همچنین درجه ی آن 5 ستاره می باشد.

هتل سیتروس پارک: اگر در سفر خود به تایلند  به شهر پاتایا رفتید حتما روی گزینه ی هتل سیتروس پارک فکر کنید.بی شک اقامت در این هتل یکی از خاطره انگیر تزین لحظات زندگی شما خواهد بود.این هتل در نزدیکی ساحل زیبای پاتایا قرار دارد و دارای تمامی امکانات رفاهیست.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments