لوگوی ارشین پرواز

سفری پر خاطره با تور تایلند شهریور 97

تور تایلند شهریور 97 ::

تابستان بهترین فصل برای سفر به تایلند است چرا که در این فصل توریست ها می توانند از تفریحات آبی و بسیاری از تفریحات دیگر تایلند بهترین استفاده را ببرند.همچنین بیشترین سفر به تایلند در تابستان در شهریور ماه است.

تور تایلند شهریور 97

تور تایلند شهریور 97

غذاهای تایلند

تایلند در تابستان غذاهای ویژه ی خود را دارد که در نوع خود بسیار جالب هستند مانند سوپ میگو که یک عطر تایلندی ناب را در خود گنجانده است و برنج سرخ شده که یکی از غذاهای محبوب تایلندی متشکل از برنج کته.تخم مرغ.پیاز و چند نوع سبزی است.

تفریحات تایلند در تور تایلند تابستان 97

در تابستان شما می توانید جذاب ترین تفریحات را در تایلند داشته باشید.یکی از از تفریحات مهیج در این فصل در دنیای دریایی اوسیس در پاتایا می باشد.شما در این شهر می توانید انواع تفریحات آبی و غیر آبی را تجربه کنید.در این مکان علاوه بر تماشای دلفین ها خودتان هم می توانید تنی به آب بزنید و با دلفین ها بازی کنید!!

لذت پرواز در تور گیبون پاتایا

بی شک یکی از لذت بخش ترین تفریحات در تور تایلند تفریح در تور گیبون این شهر است.این شهر به شما هیجانی می دهد که شاید دیگر در طول عمرتان تکرار نشود.!

خدمات تور تایلند شهریور 97

تمامی تور های تایلند از خدمات نسبتا یکسانی برخوردار هستند که این خدمات عبارتند از: بلیت رفت و برگشت – ویزا – اقامت در هتل با صبحانه – ترانسفر فرودگاهی – سیمکارت رایگان.

به نوعی می توان گفت گردشگران بهترین خدماتی که در تابستان در تور تایلند دریافت می کنند استفاده از گشت شهری و تفریحات تابستانی تایلند به ویژه تفریحات آبری است.

جالب است بدانید کشور تایلند ربتبه دومین کشور تورسیتی در آسیا را دارد که بیشتر این توریست ها در فصل تابستان و اکثرا به دلیل تفریحات آبی این کشور به این کشور سفر می کنند.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments