لوگوی ارشین پرواز

سفر به تور تایلند مرداد 97

تور تایلند مرداد97

تور تایلند مرداد97 قطعا یک سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای شما خواهد بود چرا که این ماه به دلیل گرمای خود بهترین زمان برای استفاده از تفریحات آبی تایلند می باشد.

تور تایلند مرداد 97

تور تایلند مرداد 97

بهترین هتل های تور تایلند مرداد 97

تایلند دارای هتل های متعدد و لوکس بسیاری برای تورسیت ها می باشد که هرکدام از آن ها می تواند یک اقامت عالی و خاطره انگیر را برای مخاطبان به همراه داشته باشد.در زیر ما به چند هتل لوکس در تایلند اشاره می کنیم.

هتل اورینیتال بانکوک

این هتل 5 ستاره در خیابان برگ نزدیک به سفارت آمریکا واقع شده است.از خدمات هتل می توان به استخر یک.اتاق های بسیار  مدرن.مبلمان ابریشمی و سرویسس ماشاژ و… اشاره کرد.

هتل ایندیکو پوکت

هتل ایندیکو به معنای مروارید نیلی در شمال پوکت واقع شده است.هتل 5 ستاره ایندیگو لوکس ترین استخ خصوصی ویلایی پوکت را دارد و اقامت در این هتل قطعا حس خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

هتل هیلتون پاتایا

هتلی 5 ستاره در پاتایا با دسترسی آسان به فروشگاه ها رستوران ها و تفریحات پاتایا است.اگر در این هتل اقامت داشته باشید به راحتی میتوانید به تفریحات و رستوران های زیبا و لوکس پاتایا دسترسی داشته باشید و از امکانات آن استفاده کنید.این هتل 90 دقیقه با فرودگاه سووارنابمی بانکوک فاصله دارد.

تور تایلند مرداد 97

تور تایلند مرداد 97

خدمات تور تایلند مرداد 97

تور تایلند مرداد 97 خدمات کاملی را با شما ارائه می دهد که با این خدمات شما می توانید سفر خوب و بدون هیچگونه مشکلی را تجربه کنید. از جمله خدمات این تور می توان به بلیت رفت و برگشت-ویزا-اقامت در هتل با صبحانه-ترانسفر فرودگاهی و سیمکارت راشگان اشاره کرد.

در پایان اگر قصد سفر به تایلند را دارید در ماه مرداد می توانید سفری خاطره انگیز به این کشور داشته باشید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments