لوگوی ارشین پرواز

تور تایلند مهر 97

سفر با تور تایلند مهر 97

تور تایلند مهر 97 :: قطعا فرست بسیار مناسبی برای کشوری به شهر ها و جاذبه های دیدنی بسیار زیاد است.تایلند به دلیل اینکه به دریا نزدیک است همراره دارای آب و هوای معتدل می باشد.شمال این کشور کوهستانی و دارای جنگلهای بسیار زیادی است که در فصل پاییز دارای آب و هوای فوق العاده جذاب و دیدنی می باشد.علاوه بر آن دارای جزایر بسیار زیادی است که یکی از مهم ترین و توریستی ترین آن جزیره پوکت است.دمای هوا در فصل پاییز و ماه مهر روزها 28 درجه سانتیگراد و شب ها 12 درجه سانتیگراد است و هوا کمترین رطوبت را دارد.

تور تایلند مهر 97

تور تایلند مهر 97

با اینکه آب و هوای تایلند به شدت متغیر است و هر سوی آن ساز خودش را می زند می توان گفت که هیچ زمانبندی دقیقی برای سفر به این کشور زیبا وجود ندارد و هر فصل زیبایی های خاص خودش را دارد و چیزی برای گردشگران کنار گذاشته است.بنابراین فصل پاییز و مهر ماه هم می تواند جازبه های زیادی برای شما داشته باشد و هم می تواند به دلیل آب و هوای خاص سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه کند.

ماه مهر رکورددار بارندگی در کشور تایلند است.اگر می خواهید ارزان خرید کنید و نمی خواهید با انبوه جمعیت رو به رو شوید این موقع سال برای شما بهترین موقع است.

در فصل پاییز و ماه مهر فستیوالی به نام فستیوال گیاه خواران در این کشور برگزار می شود. این فستیوال 9 روزه که در شهر پوکت برگزار می شود بنا به باور چینی اعتقاد دارد که اگر 9 روز گوشت را از تغذیه خود حذف کنید برای سلامت جسم و روان مفید است.

بهتر است اطلاعات زیر را هم در مورد کشور تایلند بدانید:

پایتخت: بانکوک

جمعیت: 63.430.000 نفر

محصولات کشاورزی: برنج.کائوچو.تاپیوکاذرت و نیشکر

منابع طبیعی: چوب.قلع.سرب.آنتیمون.آهن.گچ.سنگهای قیمتی.نفت و گاز

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments