لوگوی ارشین پرواز

سفر با تور گرجستان مهر 97

تور گرجستان مهر 97 :: گرجستان کشوری پرجاذبه با دیدنی های فراوان است که در هر سال و هر فصل و هر ماه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران به خود جذب می کند.دو شهر مهم پر گردشگر در گرجستان تفلیس و باتومی نام دارند.

شما در تمامی فصول می توانید به گرجستان سفر کنید و از دیدنی ها و تفریحات آن اذت ببرید اما ما در این مطلب شما را با تور گرجستان در فصل پاییز و ماه مهر آشنا می کنیم.

تور گرجستان مهر 97

تور گرجستان مهر 97

آب و وهوای گرجستان مهر 97

فصل پاییز در گرجستان هوا آنچنان سرد نمی شود بلکه مانند تابستانی خفیف و بدون گرمای زیاد است.آب و وهوای تفلیس در پاییز حقیقتا لذت بخش و مطلوب است  در این فصل شما می توانید دز چشمه های آب گرم تفلیس استفاده کنید و یا در دریای سیاه تنی به آب بزنید و بعد از آن در سواحل مغناطیسی گرجستان آفتاب بگیرید.این را مطمئن باشید که شما در تور گرجستان مهر 97 به لباس های گرم نیازی نخواهید داشت.

تور گرجستان مهر 97

کوهستان های گرجستان در فصل پاییز و ماه مهر بسیار دیدنی می شوند.ترکیب رنگ های نارنجی.بنفش.طلایی و زرد فقط در پاییز دیده می شود و جلوه ی بسیار شگفت انگیزی به خود می گیرد.همچنین در فصل پاییز اگر خوش شانس باشید می توانید هنوز میتوانید به کوهنوردی در توشتی و کازبگی بپردازید.شما در پاییز مشکلی برای رفتن به کوه ها نخواهید داشت اما برای اطمینان قبل از رفتن آب و هوا را از سایت های مورد اعتماد پیش بینی هوا بررسی کنید.

نمایشگاه های تور گرجستان مهر 97

در اوایل ماه مهر در شهر باتومی جشنواره ای بین المللی مد و لباس  برگزار می شود که قطعا فرصت خوبی برای خرید پوشاک با کیفیت است.حتما قبل از صفر خود تاریخ دقیق این نمایشگاه را بررسی بفرمایید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments