لوگوی ارشین پرواز

در این قسمت شما اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد پارک های آبی آنتالیا بدست خواهید آورد. تور آنتالیا از جمله تورهایی است که مسافران آن در ابتدا به قصد استفاده از تفریحات و ورزش های آبی به این شهر زیبا سفر می کنند.شما برای استفاده از تفریحات آبی در آنتالیا باید به سواحل آنتالیا و یا پارک های آبی آنتالیا بروید.در این جا پارک های آبی آنتالیا را نام خواهیم برد و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهید داد.

به طور کلی یکی از مشهور ارین و البته محبوب ترین تفریحاتی که در شهر آنتالیا می توان نام برد استفاده از پارک های آبی است.بسیاری از افراد قبل از سفر به آنتالیا تنها با پارک های آبی آنتالیا آشنایی دارند و برای استفاده از تفریحات آبی به این شهر سفر می کنند.اما این نکته نیز حائز اهمیت است که جاذبه های آنتالیا تنها در پارک های آبی این شهر خلاصه نمی شود.

پارک های آبی آنتالیا – پارک آبی آکوا آنتالیا

پارک آبی آکوا یکی از بزرگ ترین پارک های آبی آنتالیا است که در جنوب غربی آنتالیا واقع است و در ساحل زیبای مدیترانه قرار دارد.این پارک آبی امکانات فراوانی دارد از جمله استخر مخصوص برای تمامی سنین کودکان و بزرگسالان,موسیقی,تفریحات مختلف, رستوران ها,فروشگاه ها و سرزمین جذاب دلفین ها.

پارک آبی آکوا آنتالیا

پارک آبی آکوا آنتالیا

پارک آبی آکوا در کشور ترکیه,شهر زیبای آنتالیا,منطقه لارا, خیابان موراد پاسا قرار داد.این پارک معروف ترین پارک آبی آنتالیا در بین گردشگران آنتالیا است که برای تمامی سنین مناسب است و شما دیگر نیازی نیست نگران کودکان خود باشید.

پارک آبی آکوا لند آنتالیا بالاترین استاندارد های جهانی را دارد و انواع امکانات و فضاهای لازم را برای تفریح و آرامش در خود جای داده است.این نکته نیز گفتنی است که اگر کودک زیر 12 سال دارید باید از استخر و سرسره ها مجزا استفاده کند و این یک امتیاز بسیار بزرگ برای این پارک آبی محسوب می شود.

در این پارک آبی می توانید انواع نوشیدنی های ترکی را نوش جان کنید و از خدمات ماساژ نیز استفاده نمایید.

برای ورود به این پارک آبی باید بلیط تهیه نمایید و چیزی حدود 30 لیر ترکیه باید بپردازید و کارت الکترونیکی دریافت نمایید و با آن به خرید غذا و نوشیدنی و… بپردازید.دسترسی به این پارک آبی نیز اصلا کار سختی نیست انواع وسایل حمل و نقل عمومی به پارک می روند و می توانید از آن های استفاده نمایید.

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی یکی از بهترین پارک های آبی آنتالیا است که در منطقه بلک آنتالیا واقع است.این پارک آبی در هتل ریکسوس پرمیوم قرار دارد و تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر فاصله دارد این پارک آبی تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد.این پارک آبی به دلیل بالا بودن امکانات تفریحی و رفاهی برترین شهربازی آنتالیا محسوب می شود.این پارک آبی در یک هتل 5 ستاره قرار گرفته است.

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی

اگر شما برای اقامت خود هتل ریکسوس پرمیوم را انتخاب نکرده اید نگران نباشید با پرداخت هزینه ورودی می توانید به این پارک وارد بشوید از تفریحات هیجان انگیز این پارک لذت ببرید.از جمله بهترین و دیدنی ترین مواردی که در این هتل می توان از آن نام برد برج تروجان,سرسره,آبشار,وسایل بازی بسیار متنوع,دلفین ها و گیت اصلی…

این پارک آبی از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر فعال است و شما می توانید تفریحات هیجان انگیزی را تجربه کنید.این پارک آبی در فصل زمستان اکثر روزها به دلیل سرپوشیده نبودن بسته است.هزینه ورود به این پارک آبی 20 یورو است  و تفریح در آن به این مبلغ می ارزد.

پارک آبی ددمان

پارک آبی ددمان یکی دیگر از پارک های آبی آنتالیا است که از محبوب ترین پارک های آبی آنتالیا است.دلایل زیادی برای این محبوب وجود دارد از جمله سرویس از آنتالیا به این پارک است که خیال مسافران را از نظر رفت و آمد به این پارک راحت کرده است.این پارک آبی در منطقه لارا قرار گرفته است که در شرق آنتالیا است.

پارک آبی ددمان

پارک آبی ددمان

این پارک در زمینی به مساحت 6500 متر مربع ساخته شده است و 23 سرسره کوچک و بزرگ دارد و رودخانه امواج با 350 متر طول,استخرهای مختلف و بزرگ و کوچک دارد.اطراف این پارک آبی مملو از درخت ها و جنگل های انبوه است که زیبایی خارق العاده این به این پارک داده است.این پارک آبی برای تمامی سنین مناسب است برای کودکان تا بزرگسالان!

این پارک از ساعت 9 صبح تا 17 عصر فعال است و تمامی امکانات مورد نیاز شما از جمله رستوران,کافی شاپ و امکانات تفریحی دارد.

 

2 1 vote
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments