لوگوی ارشین پرواز

چگونه بفهمیم ممنوع الخروج هستیم؟

چگونه بفهمیم ممنوع الخروج هستیم؟ :: افراد مختلف به دلایل مختلف ممکن است از کشور ممنوع الخروج شوند.حال گاهی خود فرد از ممنوع الخروج بودن خود آگاه نیست و دیده شده که این اتفاق بارها افتاده است که فرد از این موضوع آگاه نبوده و برای خروج از کشور دچار مشکلاتی شده است که تصمیمات بعدی ایشان را مختل کرده است.یکی از مهم ترین دلایل ممنوع الخروج بودن افراد را برایتان ذکر می کنیم تا در سفر خود دچار مشکل نشوید به بتوانید سفری دلچسب را تجربه کنید.همراه ما باشید.

چگونه بفهمیم ممنوع الخروج هستیم؟

چگونه بفهمیم ممنوع الخروج هستیم؟

مثلا شخصی که بدهکار است ممکن است به دلیل شکایت شخص طلبکار ممنوع الخروج شود و تحت فشار قرار بگیرد که بدهی خود را پرداخت کنید.این طبیعی است که در برخی موارد شخص بدهکار از ممنوع الخروج بودن خود اطلاع نداشته باشد.در همین خصوص ماده 17 قانون گذرنامه بیان می دارد که دولت می تواند از صدور گذرنامه برای بدهکاران مالیاتی و متخلفان تعهدات ارزی طبق آیین نامه خودداری کند.

بنابراین با توجه به توضیحات فوق دولت این اجازه را دارد تا از خروج بدهکاران اجرایی به (به تقاضای طلبکار) جلوگیری کند و تا زمانی که این بدهی پرداخت نشود و یا رضایت طلبکار دریافت نشود این ممنوع الخروجی ادامه خواهد داشت و به هیچ عنوان برطرف نخواهد شد.

حال پس از این مطالب قطعا سوالی در ذهن شما ایجاد خواهد شد و آن سوال این است که چطور از ممنوع الخروج بودن خود آگاه شویم؟ برای اطلاع از ممنوع الخروج بودن خود می توانید به سایت زیر رفته و با وارد کردن کد ملی خود به راحتی هر چه تمام تر از این موضوع آگاه شوید.

http://exitban.ssaa.ir

بنابراین آگاه باشید که اگر قصد سفر با تور خارجی را داشتید حتما قبل از اقدامات لازم ممنوع الخروج بودن خود را به صورت آنلاین چک کنید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments