لوگوی ارشین پرواز

تور مشهد نوروز 1403 ؛ سفر نوروزی با حال و هوای معنوی

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز بهار بیشتر ما ایرانی ها در تدارک سفر هستیم و برای تعطیلات عید به دنبال مقصدی مناسب برای تغییر حال و هوایمان هستیم تا تعطیلات رنگ و بوی بهاری همراه با گشت و گذار داشته باشد .

جای جای کشور عزیزمان ایران در فصل بهار میزبان گردشگران است. یکی از شهرهای کشورمان که در ایام عید پر از گردشگر است شهر مشهد است. تور مشهد نوروز 1403 یکی از سفرهای خاطره انگیز و معنوی برای مسافران است. به علت تقاضای بالا برای سفر نوروزی به مشهد همه ما از ماه ها قبل برای تعطیلات عید برنامه ریزی می کنیم تا در روزهای پایانی سال دچار سردر گمی نشیم.

همانطور که گفتیم یکی از مقاصدی که در عید نوروز مملوء از مسافر است شهر مقدس مشهد می باشد. مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشورمان یکی از مقاصدی است که ایرانیان زیادی برای لحظه ی تحویل سال ترجیح می دهند که در جوار حرم امام رضا (ع) حاضر باشند. البته برخی از گردشگران هم قصد دارند که برای گردشگری سراغ سایر شهرها بروند. برای افرادی که قصد سفر داخلی را دارند می توانند به صفحه تور کیش نوروز 1403 و تور قشم نوروز 1403 مراجعه کنند و مقصد ایده آلی را برای سفر خود انتخاب کنند.

تور مشهد نوروز آرشین پرواز

برای همه ما ایرانیان سفر به مشهد یکی از دوست داشتنی ترین اتفاقات کودکی است که هنوز هم برای ما خاطره انگیز است. تور مشهد نوروز 1401 یکی از گزینه های سفر برای افرادی است که در تعطیلات عید قصد سفر دارند.

آژانس مسافرتی آرشین پرواز تور نوروز را در زمان ها و قیمت های مختلف ارائه می دهد تا مسافران عزیز با توجه به بودجه و هزینه ای که در نظر دارند بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنند و عازم شهر مشهد شوند. لازم به ذکر است که این آژانس در پکیج های خود قیمت های ارزان تر و به صرفه تری را نیز به شما پیشنهاد می کند.

شهر مشهد به یمن وجود بارگاه امام رضا (ع)، همواره میزبان زائرین و مسافران زیادی است که تور مشهد عید 1403 در صدر لیست گردشگری داخلی در تعطیلات نوروز به شمار می آید. علاوه بر اینکه شهر مشهد سفری معنوی و عرفانی را برای شما فراهم می کند شما می توانید در این شهر به گردشگری بپردازید. جاذبه های زیادی برای گشت و گذار در مشهد وجود دارد که شما برای گردشگری در مشهد می توانید سراغ بناهای تاریخی، جاذبه های طبیعی، مکان های تفریحی، مناظر زیبا، مراکز خرید بزرگ و  هتل های لوکس و مدرن را می توانید تجربه کنید. البته که تور مشهد تابستان 1403 و سفر به مشهد در تابستان هم می تواند در نوع خودش جذاب باشد.

قیمت تور مشهد عید 1403

شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه ثامن الحجج (ع) در ایام عید بیش از سایر مواقع شلوغ است چرا که دوستداران و عشاق امام هشتم در لحظه ی تحویل سال در حرم امام رضا (ع) گرد هم می آیند. از اینرو مشهد یکی از مقاصد پر طرفدار نوروزی در میان گردشگران داخلی است. پس در ایام عید قیمت متفاوت است و کمتر انتظار قیمت های ارزان و پایین می رود.

قیمت تور مشهد عید 1403 بر اساس نوع هواپیمایی، درجه هتل انتخابی و نوع اتاقی که برای اقامت در نظر دارید و امکانات تور متفاوت است. البته در هفته اول ایام عید که تقاضا برای سفر به مشهد بیشتر است قیمت تورها به نسبت سایر زمان ها بالاتر است. البته که بهتر است پیش از اسفند ماه یا در روزهای آغازین ماه اسفند اقدام به خرید تور کنید، چرا که با نزدیک شدن به ایام عید و پر شدن صندلی های هواپیما و تکمیل ظرفیت تورها باعث بالا رفتن قیمت تورها می شود. پس برای رزرو تور مشهد زودتر اقدام کنید.

 

تور مشهد نوروز

خدمات 

آژانس مسافرتی آرشین پرواز یکی از آژانس های فعال و مطرح در حوزه گردشگری است که با آرزروی سفری خوش برای گردشگران در نظر دارد که لحظات خوشی را در سفرتان به مشهد داشته باشید از اینرو خدماتی که برای گردشگران نوروز در نظر گرفته است شامل موارد زیر می باشد:

1- بلیط پرواز رفت و برگشت

2- اقامت در هتل انتخابی

3- ترانسفر فرودگاهی رایگان

4- گشت شهری رایگان

5- بیمه مسافرتی

همچنین توجه داشته باشید که امکان انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج وجود دارد.

بهترین زمان سفر به مشهد در عید 1403

همانطور که می دانید یکی از بهترین زمان ها برای سفر به مشهد تعطیلات عید است. در این زمان شهر مشهد آب و هوای مطلوب و ایده آلی دارد و همزمانی با تعطیلات عید باعث شده که گردشگران این شهر را به عنوان مقصد سفر خود در نوروز انتخاب کنند. 

به طور کلی تورهای مشهد برای مدت 2 الی 3 شب و در نهایت برای 4 شب برگزار می گردد که زمان برگزاری این تورها برای نوروز به سه تاریخ دسته بندی می شود.

نوروز برای تاریخ 27 اسفند: این تاریخ پر طرفدارترین زمان برای سفر نوروزی به مشهد است که مسافران علاقه دارند در زمان تحویل سال در حرم امام رضا (ع) حضور داشته باشند. برای این منظور باید پیش از اسفند ماه اقدام به رزرو تور کنید چرا که در این تاریخ به سرعت ظرفیت تورها تکمیل می شود. البته که در این زمان تور نسبت به سایر زمان ها گرانتر است.

نوروز برای تاریخ 5 فروردین: برای رزرو تور در این تاریخ شما تا چند روز پیش از سفرتان فرصت دارید که هم می توانید با خیال راحت به دید و بازدید عید بپردازید و هم اینکه با آرامش خیال به سفر بروید. البته که بهتر است قبل از شروع تعطیلات اقدام به رزرو تور کنید.

نوروز برای تاریخ 9 فروردین: این تاریخ از لحاظ هزینه ها به نسبت سایر زمان ها قیمت پایین تری دارد و از آنجا که با به پایان رسیدن تعطیلات و آغاز مدارس مسافران کمتری به مشهد سفر می کنند. پس علاوه بر اینکه هزینه تورها کاهش می یابد شهر مشهد خلوت تر از سایر زمان هاست.

ایرلاین های تور مشهد عید 1403

تورهای مشهد ویژه نوروز 1403 با پرواز هواپیمایی های مختلف از جمله ایران ایرتور ، زاگرس ، قشم ، ماهان و …. برگزار می شود.

دیدن جاذبه های گردشگری تور مشهد در بهار 1403

اصلی ترین جاذبه ی شهر مشهد حرم امام رضا (ع) است که شیفتگان آن حضرت، به شوق زیارت به مشهد می آیند. همانطور که گفتیم شهر مشهد برای گردشگری فرصت های مناسبی چون اماکن تاریخی، آبشارهای زیبا، طبیعت سرسبز، مقبره و آرامگاه بزرگان، مراکز تفریحی و پارک ها، پارک های آبی و طبیعتگردی.

از دلایل دیگری که گردشگران سفر به مشهد نوروز 1403 را انتخاب می کنند وجود بسترهای لازم برای گردشگری در این شهر است. شهر مشهد با وجود جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی در کنار مراکز تفریحی چون پارک ها، شهربازی ها و پارک های آبی می تواند گزینه مناسبی برای سفر نوروزی باشد.

از جاذبه های معروف مشهد می توان گنبد هارونیه، چهار باغ مشهد، آرامگاه فردوسی، طرقبه، شاندیز، کوهسنگی، پارک وکیل آباد و پارک های آبی را نام برد.

بازدید از جاذبه های تاریخی مشهد در عید 1403

اما اگر بخواهیم به معرفی کامل این جاذبه ها بپردازیم؛ برای گشت تاریخی می توانید سراغ گنبدها، عمارت ها، خانه های تاریخی و آرامگاه ها بروید. از جمله بناهای تاریخی می توان گنبد خشتی ، گنبد هارونیه، مدرسه عباسقلی خان، چهار طاقی بازه هور و چهار باغ را می توان نام برد. همچنین علاقمندان به بازدید از موزه ها می توانند از موزه های  آستان قدس رضوی، موزه نان، موزه مردم شناسی، موزه نادری، موزه بزرگ خراسان، موزه شه لافتی و موزه آب را نام برد.

مقبره ها و آرامگاه های بزرگان در مشهد

برای بازدید از مقبره ی بزرگان در  مشهد بهار 1403 می توانید به آرامگاه بزرگانی چون فردوسی، نادرشاه افشار، خواجه ربیع، خواجه اباصلت، خیام، عطار نیشابوری و مهدی اخوان ثالث بروید.

خانه های تاریخی مشهد

برای بازدید تاریخی خانه های تاریخی مشهد یکی از گزینه هایی است که محوطه و فضایی آرامش بخش دارد از جمله این خانه ها می توان فرهنگسرای بهشت، خانه توکلی، خانه پیشه وران، خانه ملک، خانه داروغه و خانه رجایی را می توانید برای گردشگری انتخاب کنید.

پارک ها و تفرجگاه های مشهد

مکان های تفریحی در مشهد به همین ها خلاصه نمی شود؛ پارک ها و تفرجگاه های مشهد گزینه ای ایده آل برای گردشگری است. پارک وکیل آباد، پارک ملت، باغ گیاهشناسی، پارک کوهسنگی و پارک ملی مشهد از جمله پارک های دیدنی مشهد می باشد. همچنین ییلاقات شاندیز ، نغندر ، طرقبه ، آبشار بسیار زیبا و تماشایی قره سو ، زشک ، روستای دلنشین کنگ ، جا غرق، چالیدره، آبشار بی نظیر ارتکند، دره اخلمد ، فریزی ، سد ارداک ، هفت حوض ، چشمه گیلاس و چشمه گراب را می توانید جزو برنامه ی گردشگری خودتان قرار دهید.

همچنین شهر مشهد بهترین مجموعه های آبی کشور را دارد که مجموعه های تفریحی چون سرزمین خورشید، موج های خروشان و پارک ساحلی آفتاب از جمله این موارد هستند.

در میان مکان های تفریحی طرقبه مشهد و شاندیز مشهد بسیار معروف هستند و هم اینکه طرفداران زیادی دارد.

اقامت در مشهد

همچنین گردشگرانبرای اقامت در مشهد انواع خدمات اقامتی را می توانند دریافت کنند، با توجه به وجود بیش از 1200 مرکز اقامتی از جمله هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانسرا ها که مسافران مشهد با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اند با انتخاب خود می توانند اقامتی لوکس و مدرن را تجربه کنند. همچنین برای اقامت ارزان شهر مشهد هتل های ارزان زیادی دارد که نسبتا دارای امکانات مناسبی هستند.

غذاها و رستوران های مشهد

در صورتیکه تمایل به چشیدن طعم غذاهای محلی و یا تجربه حضور در رستوران های درجه یک را دارید، شهر مشهد رستوران های معروفی چو شاندیز، پسران کریم و معین درباری را دارد.

گردشگران آرشین پرواز، زمانی را صرف خرید سوغاتی و یا مواد و لوازم مورد نیازشان می کنند که می توانید به بازارهای قدیمی و معروف همچون بازار رضا مشهد و یا پاساژها و مراکز خرید مدرن مشهد چون الماس شرق و برج آلتون مراجعه کنید.

0 0 votes
Article Rating
مرا خبر کن
چه زمانی؟

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments