لوگوی ارشین پرواز

هزینه سفر به مشهد چقدر است؟ مدیریت هزینه های سفر

برای ما شهر مشهد با زیارت امام رضا (ع) معنا و مفهوم دارد، مشهد قطب مذهبی کشورمان است که دومین شهر پر جمعیت ایران است و بیشترین سفر به این شهر صورت می گیرد. مشهد بخاطر وجود بارگاه امام مهربانی ها میزبان مسافران از سراسر کشور و حتی دنیا می باشد. شهر مشهد علاوه بر زیارت فرصت گشتن و بازدید از جاذبه های مختلف را برایتان فراهم کرده است.

مسافران زیادی این شهر را برای سفرشان انتخاب می کنند و اصلی ترین دغدغه مسافران برای سفر به مشهد، مدیریت هزینه های سفر است. قیمت سفر به مشهد با توجه به مدت سفر، زمان سفر، محل اقامت و … متغیر است.

تور های مشهد اغلب برای مدت زمان ۲ شب و ۳ روز و یا ۳ شب و ۴ روز برگزار می گردد که هزینه تور بسته به نوع پرواز و هتلی که برای اقامت در نظر گرفته اید و مدت زمان سفرتان متغیر است. البته برخی از تورها به صورت زمینی برگزار می شود که در این مورد هم علاوه بر محل اقامت و مدت زمان سفرتان نوع قطار انتخابی سفرتان را تحت تاثیر قرار می دهد. در ادامه به بررسی مواردی که قیمت مشهد را تحت تاثیر قرار می دهد پرداخته ایم:

زمان سفر به مشهد

البته یکی از مواردی که قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد همانطور که می دانید زمان سفر است. برای سفر به مشهد با توجه به سردی هوا در فصل زمستان و استقبال کم مسافران شما می توانید سفری با قیمت پایین تری نسبت به سایر زمان ها تجربه کنید

لازم به ذکر است که فصل بهار عالی ترین زمان برای سفر به مشهد از نظر آب و هواست، مشهد تابستان های گرمی دارد و البته که در این زمان مشهد از دیگر زمان ها شلوغ تر است و بخاطر تعطیلی مدارس مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

اگر می خواهید که هزینه های سفرتان را مدیریت کنید باید در مواقعی که مسافران کمتری به مشهد سفر می کنند برای رزرو تور اقدام کنید تا بتوانید تور ارزان مشهد را رزرو کنید. البته که برای سفر ارزان فصل زمستان بهترین زمان است، بخاطر سرد بودن هوا مسافران کمی به مشهد سفر می کنند و اگر مناسبتی نباشد شما می توانید شهر مشهد را خلوت و به دور از شلوغی و هیاهو ببینید.

قیمت تور مشهد

تفاوت هزینه های سفر به مشهد

برای سفر به مشهد روش های مختلفی وجود دارد و بسته به علایق و بودجه ای که برای سفرتان در نظر گرفته اید می توانید با هواپیما، قطار، ‌اتوبوس و یا ماشین شخصی اقدام به سفر کنید و انتخاب نوع سفر بستگی به بودجه ای که شما در نظر گرفته اید دارد.

سفر با هواپیما به نسبت دیگر روش ها پر هزینه تر است و بعد از هواپیما سفر با قطار متداول ترین روش برای سفر به مشهد است. کمترین هزینه حمل و نقل مربوط به سفر با اتوبوس است، سفر با وسیله ی شخصی هم که بسته به هزینه بنزین است.

سفر با تورهای مسافرتی می تواند هزینه های سفرتان را تا حدودی کاهش دهد؛ سفر با تور خیلی به صرفه تر و راحت تر است و شما دیگر دغدغه ی پیدا کردن محل اقامت و وسیله رفت و آمد را نخواهید داشت. تورهای مشهد به دو صورت هوایی و تور زمینی مشهد با قطار صورت می گیرد که قیمت بسته به نوع تور از 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است.

هزینه اقامت در مشهد

اقامتگاه های مشهد متنوع و زیاد است و شما برای اقامت تنوع بالایی را پیش رو دارید و می توانید بسته به خدماتی که انتظار دارید در هتل های لوکس، مدرن، میان رده و ارزان اقامت داشته باشید. اقامتگاه های مشهد شامل هتل، هتل آپارتمان، خانه، اتاق و حسینیه می باشد که با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید در ارزان ترین یا گران ترین هتل اقامت داشته باشید. برای کاهش هزینه های سفرتان می توانید در هتل های ارزان اقامت داشته باشید و یا اینکه از تورهای لحظه آخری و ارزان بهره ببرید.

در پایان لازم به ذکر است که در سفرتان به مشهد هزینه های شناوری هم وجود دارد که هزینه‌ های خورد وخوراک، هزینه های تفریح، هزینه‌های سوغاتی و هزینه‌های حمل و نقل در مشهد را هم شامل می شود.

 

تور مشهد 2 شب و 3 روز

2 شب و 3 روز
  • نوع سفر:هوایی - زاگرس
  • تاریخ رفت: 8 و 9 و 10 و 11 و 12 و 13 و 14 مرداد
4,250,000 تومان

تور مشهد 3 شب 1403

3 شب و 4 روز
  • نوع سفر:هوایی - ایران ایرتور
  • تاریخ رفت: 6 و 7 و 8 و 9 و 10 مرداد
5,300,000 تومان

تور مشهد با قطار

2 شب و 3 روز
  • نوع سفر:زمینی - قطار
  • تاریخ رفت: 6 و 7 و 8 و 9 مرداد
1.350.000 تومان